اعزام 560 دانش‌آموز پارس‌آبادی به مناطق عملیاتی کشور

فرماندار پارس‌آباد گفت: ۵۶۰ دانش‌آموز پارس‌آبادی در قالب ۱۴ اتوبوس به مناطق عملیاتی کشور اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،علی علایی، فرماندار پارس‌آباد بعد از ظهر امروز در مراسم اعزام کاروان راهیان نور شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت امروز 560 دانش آموز پارس‌آبادی در قالب 14 اتوبوس به مناطق عملیاتی کشور اعزام شدند که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته است.

وی گفت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای والامقام یک امر لازم و اساسی برای ما است و باید برای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی با جان و دل تلاش شود تا بتوانیم دین خود را در برابر شهدا ادا کرده و راه و هدف شهدا را ادامه دهیم که این مهم باید در جامعه نهادینه شود و مسئولان رسالتی خطیر و حساس بر عهده دارند.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد تصریح کرد: باید رشادتها و دلاوری‌های شهدا و رزمندگان اسلام به همگان تبیین شود تا بتوانیم با تقویت آموزش‌های دفاعی اهمیت این اردو را به همگان نشان دهیم و اهمیت برگزاری اردوهای راهیان نور و تاثیرگذاری بالقوه این اردو را بر قلب و روح مردم به اثبات برسانیم.

علایی اظهار کرد: تمام داشته‌هایمان را مدیون خون پاک شهدای والامقام هستیم و امنیت و اقتدار کنونی کشورمان در سایه خون پاک شهدا رقم خورده که باید با جان و دل از دستاوردهای مقدس انقلاب اسلامی حفظ و صیانت کنیم.

انتهای پیام/ع

اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی کشور

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.