پاشازاده داور لیگ برتری را راهی بیمارستان کرد

مهدی سید علی به دلیل کتک خوردن از برادر مهدی پاشازاده پس از پایان دیدار بادران و پرسپولیس پاکدشت راهی بیمارستان شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال وفوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در چارچوب دیدارهای هفته دهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال عصر امروز(یک شنبه) تیم های تهرانی بادران تهران و پرسپولیس پاکدشت به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردلن فرهاد کاظمی در تیم پاکدشتی با نتیجه ۲ بر یک حریفشان را شکست دادند.

در پایان این بازی اعضای تیم بادران که از قضاوت تیم داوری این بازی شاکی بودند به سمت مهدی سید علی و کمک هایش هجوم بردند و در این میان بهنام برادر مهدی پاشازاده، سرمربی بادران با لگد به شکم سید علی ضربه زد که این امر منجر به انتقال این داور به بیمارستان شد.

برای پیگیری این‌امر با مهدی سید علی تماس گرفتیم که او اظهار داشت: متاسفانه در پایان بازی اتفاق بدی رخ داد و برخی عوامل تیم بادران به سمت من و کمک هایم هجوم آوردند. در این میان برادر مهدی پاشازاده با لگد به شکم من کوبید. اکنون در بیمارستان هستم و پس از گرفتن سونوگرافی به من سرم وصل کرده اند تا شرایطم بهتر شود.

او افزود: بهتر است برای پیگیری موضوع با داود رفعتی، رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال صحبت کنید چراکه اکنون شرایط خوبی برای مصاحبه ندارم و حتی برای این کار باید از مسئولان اجازه بگیرم.


بیشتر بخوانید:

صعود گل گهر به صدر جدول/ پرسپولیس پاکدشت برنده دربی تهرانی های لیگ یک

محمودزاده: یک مسئول اجازه نداد تیم شهرداری تبریز برای بازی با شاهین به بوشهر برود

صدرنشینی مس کرمان در روز پیروزی ۵ گله شاگردان فراهاد کاظمی


انتهای پیام/

حاشیه های هفته دهم لیگ دسته یک فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار