افتتاح دو هزار واحد مسکونی جدید نیمه دوم آبان ماه

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه از افتتاح دو هزار واحد مسکونی جدید باحضور رئیس کمیته امداد و رئیس بنیاد مسکن در نوزدهم آبان خبر داد.

افتتاح دو هزار واحد مسکونی جدید نیمه دوم آبان ماهبه گزارش  خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حسین خدرویسی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه در آیین افتتاحیه  ۶۰ واحد منزل مددجویی با مشارکت کارکنان دیوان محاسبات در منطقه زلزله زده سرپل ذهاب گفت: این نهاد با مساعدت دولت و هماهنگی بنیاد مسکن توانسته سه هزار واحد مددجویی در مناطق زلزله زده به مرحله بهره برداری برساند.

وی از افتتاح دو هزار واحد مسکونی جدید باحضور رئیس کمیته امداد و رئیس بنیاد مسکن در نوزدهم آبان خبر داد وافزود: کمیته امداد بازسازی یک هزار و ۵۵۰ واحد تخریبی متعلق به مددجویان مناطق زلزله زده را در دستورکار دارد که اینک در مراحل مختلف ساخت هستند.

خدرویسی گفت: یک هزار و ۱۰۰ واحد از این تعداد، تکمیل و آماده بهره برداری است و ظرف دو سه ماه آینده به مددجویان زلزله زده سرپل ذهاب تحویل خواهند شد همچنین۴۰۰ واحد باقیمانده نیز در مراحل مختلف ساخت قراردارند.

وی افزود: امروز ۶۰ واحد منزل مددجویی با کمک ۶۸۷ میلیون تومانی کارکنان دیوان محاسبات در منطقه زلزله زده سرپل ذهاب به بهره برداری رسید که امیدواریم شاهد حضور بیش از پیش خیران در عرصه ساخت و ساز و کمک به زلزله زدگان باشیم.

خدرویسی با تاکید بر اینکه نظام و دولت و همه مسئولان در زلزله سرپل ذهاب کرمانشاه رکورد خدمت زدند بیان کرد: یکصد هزار واحدآسیب دیده در استان ساماندهی شده و طی یک مدت زمان کوتاه ۱۲ هزار واحد مسکونی تحویل زلزله زدگان شد که این کار بزرگی در سطح استان است.

وی با بیان اینکه تا تکمیل منازل مددجویی در کنار مددجویان هستیم افزود: پنج هزار و ۴۰۰ واحد مددجویی نیز تا پایان سال در سطح استان تکمیل و تحویل خواهد شد.

انتهای پیام/ز


پنج هزار و ۴۰۰ واحد مددجویی نیز تا پایان سال در سطح استان تکمیل و تحویل خواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار