استاندار فارس:

کنگره سلامت برای صلح باید پیام روشن صلح طلبی مردم ایران را به جهان برساند

استاندار فارس گفت: کنگره سلامت برای صلح باید پیام شفاف و روشن صلح طلبی مردم و سرزمین ایران را به جهانیان برساند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اسماعیل تبادار استاندار فارس در دیدار مسئولین کنگره بین المللی سلامت برای صلح با بیان این که صلح ضرورت امروز دنیا و مساله‌ای حیاتی و واجب به شمار می‌رود، گفت: تمام آموزه‌های دینی ما و درس‌های پیامبران و امامان تاکید بر صلح و تفاهم و دوستی است.

وی با اشاره به این که این استان مهد حکومتی است که فرمانروای آن از سه موضوع جنگ، خشکسالی و دروغ به خدا پناه می‌برد، افزود: جنگ آسیب‌های فراوانی برای سلامتی انسان‌ها به دنبال دارد و دروغ نیز سلامت روانی افراد را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

تبادر برگزاری کنگره سلامت برای صلح را ضرورت امروز جامعه بشری دانست و ادامه داد: برگزاری این کنگره در سرزمین سعدی و حافظ و عالمان برجسته دینی مناسبت زیادی دارد و به همین منظور باید افرادی که شناخت بالایی از مسایل دینی، فرهنگی و تاریخی فارس دارند، داشته‌های علمی و فرهنگی این سرزمین در راستای صلح و سلامتی را برای میهمانان کنگره بین المللی سلامت برای صلح تشریح کنند.

استاندار فارس با تاکید بر این که طبیبان همواره در طول تاریخ ملجا و پناهگاه مردم بوده اند، تصریح کرد: حضور پزشکان در جنگ‌ها و صحنه‌های درگیری در سراسر جهان نشان دهنده روحیه نوع دوستی و فداکاری آن‌ها است و نباید اجازه دهیم نگاه‌های تجاری، به مبانی حوزه پزشکی و طبابت آسیب وارد کند.

تبادار با بیان این که همه دستگاه‌های اجرایی استان باید در حد توان خود نسبت به همکاری و مشارکت در برگزاری کنگره بین المللی سلامتی برای صلح اقدام کنند، اظهار امیدواری کرد: کنگره بین المللی سلامت برای صلح در حد نام ایران و استان بزرگ فارس برگزار شود.

کنگره سلامت برای صلح بیست و سوم تا بیست و پنجم آبان ماه ۹۷ در شیراز برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ر

برگزاری کنگره سلامت برای صلح  در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار