محمد محیی: آمریکا به دنبال ادامه جنگ در منطقه است

سخنگوی گردان‌های حزب الله عراق گفت واشنگتن تلاش می‌کند منطقه مرزی بین سوریه و عراق را بار دیگر متشنج کند و برای دستیابی به اهداف خود در این دو کشور از داعش استفاده می‌کند.

محمد محیی: آمریکا به دنبال ادامه جنگ‌های منطقه استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از المیادین، محمد محیی، سخنگوی رسمی گردان‌های حزب الله عراق در گفتگو با المیادین گفت، واشنگتن تلاش می‌کند منطقه مرزی بین سوریه و عراق را بار دیگر متشنج کند.

محیی افزود: «بسیج مردمی عراق (حشد الشعبی) اهداف واشنگتن را می‌داند و استقرار نیرو‌های بسیج مردمی در مرز با سوریه با هدف مقابله با هر گونه تحرک تروریست‌های داعش در منطقه مرزی صورت گرفته است. واشنگتن برای دستیابی به اهداف خود در سوریه و عراق از داعش استفاده می‌کند.»

سخنگوی حزب الله عراق افزود: «بسیج مردمی (حشد الشعبی) اقدامات تروریست‌های داعش و تحرکات مشکوک آمریکا را در مناطق مرزی زیر نظر دارد.»

محیی گفت: «آمریکا می‌خواهد وضعیت عراق را به نقطه صفر بازگرداند. گروه‌های مقاومت برای مقابله با تهدیدات ناشی از داعش در مناطق مرزی آمادگی کامل دارند. واشنگتن نمی‌خواهد منطقه ثبات پیدا کند و می‌خواهد جنگ‌ها در منطقه ادامه داشته باشند.»

سخنگوی رسمی گردان‌های حزب الله عراق گفت: «نمایندگان پارلمانی عراق باید برای بیرون راندن نیرو‌های آمریکایی از عراق تلاش کنند. حضور آمریکا در عراق تهدیدی برای امنیت عراق و امنیت کشور‌های همسایه به شمار می‌رود.»

انتهای پیام/

اظهارات سخنگوی گردان‌های حزب الله عراق درباره اهداف آمریکا در عراق و سوریه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار