از سرگیری تردد در جاده های روستایی بخش شهیون دزفول

بخشدار شهیون دزفول از بازگشایی و از سرگیری تردد در جاده های دسترسی به 30 روستای دهستان دره کاید از توابع بخش شهیون دزفول که بدلیل بارش شدید باران و ریزش کوه مسدود شده بودند خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدحسین خجسته کیا، بخشدار شهیون دزفول با شاره به  بارندگی جمعه گذشته در استان بیان داشت: بر اثر بارندگی شدید جاده ورودی به دهستان دره کاید در منطقه کول زول به علت بافت رسی جاده مسدود شدند و ورود و خروج خودرو از این راه غیرممکن بود.

وی با بیان اینکه شیب تند جاده تردد را برای خودروها غیرممکن کرده تصریح کرد: با گذشت زمان و با کمک خودروهای راهداری مشکل این مسیر تا حدودی برطرف شده است، ولی بدلیل شنی بودن جاده در حال حاضر تردد به سختی صورت می گیرد.

خجسته کیار درخصوص مسدود شدن بخش هایی از جاده لیوس بر اثر ریزش کوه گفت: با همکاری راهداری مشکل این جاده رفع و تردد خودروها امکانپذیر شده است.

بخشدار شهیون در ادامه اذعان داشت: جاده گاگلینه در دهستان احمدفداله نیز در روزهای اخیر دچار مشکل شده بود که امروز خودروهای راهداری برای حل مشکل به محل اعزام شدند.

این مقام مسئول اظهار کرد: حدود 300 کیلومتر از جاده های بخش شهیون دزفول غیراستاندارد، بدون آسفالت و نا ایمن هستند و هنگام بارندگی دچار مشکل می شوند.

گفتنی است؛ بخش شهیون در قسمت کوهستانی و شمال دزفول واقع شده و با داشتن 200 روستا و 5 دهستان حدود 15 هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/گ

قطع راه های ارتباطی روستایی بدلیل بارندگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.