عزادارای اربعین حسینی در استان کردستان + تصاویر

همزمان با فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) تجمع عزارداران اربعین حسینی در خیابان های شهر سنندج وسراسر استان کردستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج صبح امروز همزمان با سراسر کشور مراسم اربعین حسینی در شهرهای مختلف استان کردستان با حضور گسترده مردم متدین اعم از شیعه و سنی و هیئت‌های عزاداری و مذهبی برگزار شد.

در این مراسم معنوی باشکوه مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) با گویش‌های کردی سورانی و کرمانجی نوحه می‌خواندند و عزاداران به سر و سینه‌زنان، همنوا با زینب کبری(س) به عزاداری پرداختند.

 

 

مردم متدین و دوستدار اهل بیت(ع) در استان کردستان بار دیگر عشق و علاقه خود به خاندان نبوت را با حضور در مراسم اربعین شهادت فرزند رسول‌الله به نمایش گذاشتند.

مراسم عزاداری اربعین امام حسین ( ع) ویاران باوفایش در سنندج به روایت تصویر

امروز هم‌زمان با تبیین واقعه عظیم عاشورا توسط مداحان اهل بیت(ع) مردم هم با پخش نذورات، خرما و شیر از عزاداران حسینی در جای جای استان کردستان پذیرایی کردند.

مراسم عزاداری اربعین امام حسین ( ع) ویاران باوفایش در سنندج به روایت تصویر

مردم متدین استان کردستان که در چهل روز گذشته در مساجد، تکایا و حسینیه‌ها برای سرور و سالار شهیدان کربلا عزاداری کرده بودند امروز با به اوج رساندن عزاداری خودجلوه‌ای دیگر از ارادت‌شان به اهل بیت(ع) را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/م/س

برگزاری مراسم عزاداری اربعین حسینی در سراسر استان کردستا

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها: اربعین 97 ، محرم 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.