بهره مندی ۶ هزار زائر لرستانی از خدمات بهداشتی، درمانی

دبیر کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین لرستان در شهر‌های نجف و کربلا گفت: به بیش از ۶ هزار نفر از زائران پیاده‌روی اربعین خدمات بهداشتی، درمانی داده شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سرهنگ مصطفی امیری در مورد خدمات‌رسانی کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین استان لرستان به زائران اربعین حسینی اظهار داشت: با عنایت از امام حسین (ع) چهار اکیپ بهداشتی درمانی به نجف اشرف و کربلا اعزام کردیم که شامل ۱۸ نفر پزشک متخصص و عمومی و پرستار خواهر و برادر بودند که در قالب دو تیم امدادی درمانی بهداشتی در نجف اشرف و دو تیم در کربلا مستقر شده‌اند که به همه زائران امام حسین (ع) خدمات ارائه می‌دهند.

وی افزود: به بیش از ۶ هزار نفر از زائران گرامی به نحو احسن خدمات داده شد و نکته قابل توجه امسال به یُمنِ کمک‌های فرماندهی سپاه استان لرستان در بحث تهیه اقلام دارویی نسبت به سال‌های گذشته با مشکلات زیادی روبه‌رو نبودیم.

دبیر کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین لرستان در شهر‌های نجف و کربلا گفت: از همه پزشکان متخصص و پرستاران که بدون هیچ گونه چشم‌داشتی به این دو شهر مقدس آمدند و همکاران خودم در معاونت بهداشت و درمان سپاه استان لرستان و همچنین از رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان که در بحث آزادسازی پزشکان و پرستاران همکاری لازم را به عمل آوردند تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/د

۶۰۰۰ زائر لرستانی از خدمات بهداشتی، درمانی بهره‌مند شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار