رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهران خبر داد؛

تحویل 156 زائر گمشده توسط ستاد گمشدگان بهزیستی

رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهران گفت: تاکنون 156 زائر گمشده در مرز مهران توسط ستاد گمشدگان بهزیستی مستقر در مرز ساماندهی و به خانواده هایشان تحویل داده شده اند.

تحویل 156 زائر گمشده توسط ستاد گمشدگان بهزیستی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛مصطفی نادری رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهران گفت: گزارش گم شدن این تعداد زائر از ابتدای فعالیت این ستاد در هفته قبل اعلام که توسط کارکنان بهزیستی مستقر در مرز تحویل خانواده هایشان شدند.

وی با اشاره به مسئولیت بهزیستی در ستاد ساماندهی زائران گمشده در ایام اربعین، بیان کرد: بهزیستی مکلف به ساماندهی زائران گمشده و نگهداری از آنها تا زمان تحویل به همراهان آنان است.

رئیس بهزیستی مهران از ارائه خدمات توانبخشی به زائران توانخواه و سالمند اربعین حسینی در مرز مهران توسط این سازمان بصورت رایگان خبر داد و افزود: وسایل توانبخشی از قبیل واکر و عصا بصورت رایگان بین سالمندان و توانخواهان توزیع می شود و ویلچر نیز در صورت نیاز بصورت امانی در اختیار آنها قرار می گیرد.

نادری همچنین از استقرار تیم توانبخشی بهزیستی در مرز مهران برای خدمات دهی به زائران سالمند و معلول خبر داد و اضافه کرد: از طریق این تیم علاوه بر خدمات فیزیوتراپی با حضور رابط ناشنوایان خدمات لازم به زائران جامعه هدف ارائه می شود.

انتهای پیام/ د

تحویل گمشدگان به خانواده هایشان

برچسب ها: بهزیستی ، اربعین 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.