بیوه داعشی یکسال پس از مرگ دوباره زنده شد!

زنی خطرناک وابسته به گروه تروریستی داعش که مدتی قبل خبر به هلاکت رسیدنش در رسانه‌ها منتشر شد به نظر می‌رسد همچنان زنده است.

داعشبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سالی جونز زن داعشی معروف به بیوه سفید که در ژوئن سال 2017 اخباری مبنی بر مرگ وی در رسانه ها منتشر شد در کمال تعجب  بنا بر اعلام العربیة همچنان زنده است و در شرق سوریه تروریست ها را همراهی می کند. بنا بر اعلام شخصی با نام محمد علی ملقب به "ابوتراب الکندی" عضو گروه تروریستی داعش که در شهر راس العین واقع در شمال شرق سوریه به اسارت نیروهای سوری درآمده "سالی" زنده است و شانه به شانه داعشی ها در عملیات تروریستی حضور دارد تا زنان تروریست را آموزش دهد.

اگر بخواهیم به گذشته سالی جونز بازگردیم باید گفت که او بزرگ شده لندن است که در کودکی والدینش از هم جدا شدند، پس از خودکشی پدرش با مصرف بالای مواد مخدر، او ترک تحصیل کرد و به کاتولیک ها پیوست، سپس به خوانندگی راک مشغول شد ضمن اینکه به جادوی سیاه نیز بسیار علاقه مند بود.

بیوه داعش پس از مرگ دوباره زنده شد!

بعد از این ماجراها وارد کار نمایندگی شرکتی بین المللی و تجارت مواد آرایشی شد و با فروش عطر درآمد کسب می کرد. در سال 2013 هنگامی که 40 ساله بود با مردی بریتانیایی به نام حسین جنید  ازدواج کرد و به پیشنهاد همسرش که 25 سال از او بزرگتر بود برای پیوستن به داعش راهی سوریه شد. در سال 2015 همسرش طی یک حمله هوایی به هلاکت رسید و سالی بیوه سفید داعش نام گرفت.


بیشتر بخوانید:لحظه لو رفتن داعشی که مدت‌ها مخفیانه زیر خاک زندگی می‌کرد +فیلم


این زن تروریست اما به زادگاه خود بازنگشت، او در سوریه ماند تا به زنان اروپایی برای انجام عملیات، آموزش های نظامی بدهد. بد نیست بدانید که سالی پسری به نام حمزه نیز داشت که او نیز در تشکیلات فرزندان خلافت فعالیت می کرد و به اعدام اسرا می پرداخت.

داعش

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
France
ناشناس
۱۵:۳۶ ۰۶ آذر ۱۳۹۷
پلیدن و مستحق عذاب الهی زنی که باید مهر و عطوفت را یاد دهد خودش خونخوار و جنایتکار است
Iran (Islamic Republic of)
خسرو
۲۱:۵۳ ۰۹ آبان ۱۳۹۷
خدا خودشان و حامیانشان را نابود کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۱۰ آبان ۱۳۹۷
الهی آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۳ ۰۹ آبان ۱۳۹۷
اغلب کسان که پرده حرمت دریده اند.
در کودکی محبت مادر ندیده اند
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۰۴ ۰۹ آبان ۱۳۹۷
میخواستم منوچهره رو لایک کنم دستم به منفی خورد.این ها تمومی ندارن انگار یه گروهکی که ایجاد میشه تا اخر هست حالا بعضی وقتا بزرگ بعضی وقتا کوچک
Iran (Islamic Republic of)
منوچهر
۲۰:۱۹ ۱۰ آبان ۱۳۹۷
دمت گرم داداش
Iran (Islamic Republic of)
منوچهر
۱۷:۵۲ ۰۹ آبان ۱۳۹۷
به نظر می رسد این جنایتکار ها تمامی ندارند خدا نسلشان را از روی زمین بردارد بلند بگو آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۰۹ آبان ۱۳۹۷
الهی آمییین
آخرین اخبار