فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم؛

شهید فهمیده الگوی همه دانش آموزان کشور است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم با اشاره به نقش مهم دانش آموزان در پیروزی انقلاب اسلامی گفت : دانش آموزان شهدا را الگوی خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سرهنگ حسین آزادی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در دیدار با خانواده شهدای دانش آموز در خاتم گفت : دانش آموزان انقلابی در طول دوران انقلاب اسلامی حماسه‌های بزرگی را خلق کردند که نمونه بارز آن دانش آموز بسیجی ١٣ساله انقلاب ، شهید حسین فهمیده، بود که الگوی همه دانش آموزان کشور است.

سرهنگ آزادی افزود: جوانان و نوجوانان دانش آموز در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نقش برجسته و تعیین کننده‌ای داشته و با طلایه داری در جبهه و در دوران جنگ تحمیلی دین خود را به اسلام و انقلاب اسلامی ادا نمودند.

وی ادامه داد : حضور حماسی دانش آموزان در سال‌های جنگ تحمیلی عراق علیه ایران نه تنها موجب گرمی و موفقیت جبهه شد بلکه شور و نشاط ویژه‌ای در داخل مدارس به وجود آمد و درمدت کوتاهی تبدیل به گسترده‌ترین تشکل دانش آموزی کشور شد.

سرهنگ آزادی نژاد یکی از مهمترین خصوصیتی که دانش آموزان بسیجی باید داشته باشند اخلاق نیکو و منحصر به فرد دانست و گفت : شهدا در همه زمینه ها اخلاق عالی داشتند و دانش آموزان باید شهدا را الگو خود قرار دهند.

به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم، رئیس آموزش و پرورش ورئیس بنیاد شهید امور ایثارگران و جمعی از مسئولان این شهرستان با خانواده ی شهید دانش آموز پور عطاییان و شهید بهمنی دیدار کردند.

درپایان این دیدار از سوی مسئولان این شهرستان خانواده شهدای دانش آموز  تجلیل شدند.

انتهای پیام/ی

دانش آموزان  شهدا را الگوی خود قرار دهند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار