آقای فوتبالیست یا آکتور فیلم فارسی‌های دهه پنجاه!

علی دایی در سال‌های اخیر با وجود افتخاراتی که کسب کرد، کارنامه قابل قبولی در رفتار با رسانه‌ها نداشته است و آستانه تحمل او در مقابل ظرفیت فوتبالی اش بسیار کم است.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سال‌ها است که علی دایی ادبیاتش قلدر مآبانه است، چیزی که این روز‌ها در فرهنگ ما جایی ندارد و ۴۰ سال است حتی از فیلم فارسی‌های ما هم بزن بهادری و یکه تازی از نوع گنده لات‌ها رخت بر بسته است.

علی دایی در فوتبال یکی از نوادر ایران بود، اما در بحث اخلاق شاید در مقابل امثال ناصر حجازی و علی پروین حرفی برای گفتن نداشته است یا حد اقل به قول سلطان فوتبال علی پروین، دایی بیشتر از اینکه محبوب باشد مشهور است و این ۲ با هم فرق دارد.

این روز‌ها کوچه مرد‌ها و شاهرگ و قیصر و کندو به عنوان یک اثر هنری در عصر خودش محبوب است و کسی در زمین فوتبال که هیچ در کوچه و خیابان هم دنبال نقش اولش نمی‌گردد، حسن خوله و علی بلبل، قیصر و فرمون یا عباس آقا شا هرگ را در عصر ارتباطات کسی نمی‌شناسد، علی دایی سالها است حس قلدری را باور کرده و در نقش خودش گم شده، می‌زنم فلان می‌کنم و بهمان می‌کنم دوره اش گذشته است.

نشان دادن دست خود در حضور خبرنگاران و اشاره به اینکه من اگر با این دست به کسی سیلی بزنم یک تهدید غیر مستقیم از نوع همان فیلم فارسی هاست، این روز‌ها آن‌هایی محبوبند که مثل همبازی خود علی دایی (کریم باقری) هنوز کسی صدایشان را نشنیده، متانتشان مثال زدنی است و همه به آن‌ها احترام می‌گذارند از این نمونه زیاد است محمود فکری، ستار همدانی و خیلی‌های دیگر ...

پس از درگیری علی دایی، سرمربی تیم فوتبال سایپا تهران با خبرنگار باشگاه خبرنکاران جوان و سیلی زدن به او، دایی نه تنها عذرخواهی نکرد، بلکه در نشست خبری قبل از دیدار با استقلال (چهارشنبه) در چارچوب رقابت‌های جام حذفی بیان کرد که آقایی به نام ضیایی چه کاره است که به من می‌گوید به رختکن بروم؟ آیا او مسئول پلیس امنیت است؟ تازه پر رو پر رو مصاحبه می‌کند و حرف‌هایی می‌زند که نباید بزند. اگر من این مصاحبه را می‌شنیدم حتما چک را به صورت او می‌زدم!

علی دایی خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان را تهدید کرد و البته درگیری های او با فوتبالیست ها، مربیان و اصحاب رسانه مربوط به امروز یا هفته گذشته نیست و سابقه طولانی دارد که آنها را بررسی می کنیم. از زمانیکه با محمد مایلی کهن در پرسپولیس درگیری داشتند تا علی پروین و ...

سکانس اول:قشون کشی در ورزشگاه آزادی

پروین که پس از درگیری چند سال پیش با علی دایی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفتگو می کرد، در تاریخ 12 فروردین 1393 درباره اتفاقات اینگونه توضیح داد: "من نمی خواستم حرمت ها شکسته شود اما علی دایی از نظر فوتبالیست های مملکت عددی نیست که بخواهیم درباره اش تصمیم بگیریم، زیرا 2 تا رو پایی بلد نیست، بزند. بعدشم آقای دایی شما مشهوری در این مملکت ( ایران ) اما محبوب دل مردم نیستی.

او افزود: آقای دایی مگر شما لیدرهاتون را پراید، ماشین، موبایل نمی دادی و آنها را مکه و کربلا نمی فرستادی؟ مگر شب قبل از بازی از شما خط نمی گیرند؟ مگر شما در درفشی فر دستور ندادید که بازیکنان را بزنند؟ همین اراذل و اوباش تو را کردند علی دایی. الان همه اراذل و اوباش هستند به جز خانواده دایی!

پروین افزود: آقای دایی شما بزرگترین افتخارت برای این مملکت سوم شدن در آسیا است که از نظر ما چیزی نیستی. روزی استیلی و خاکپور می خواستند به پرسپولیس بروند و من سرمربی تیم ملی بودم و اولین حرفی که به آنها زدم این بود که اگر به هوای تیم ملی می خواهید به پرسپولیس بروید، خط می خورید.آقای دایی پارسال 250 میلیون تومان با پرسپولیس قرارداد می بندد و بچه های کنار آنها قرارداد 15 و 30 میلیونی داشتند. وقتی او اتوبوس تیم را عوارضی نگه می دارد، می گوید اگر چک 50 تومنی هم را ندهید، نمی روم رشت سبب اختلافات شد.

سکانس دوم :آژان کشی برای مربی سابق!

درگیری علی دایی و محمد مایلی‌کهن در چارچوب هفته دوازدهم و دیدار تیم های پرسپولیس تهران و صبا در قم که 14 مهر 1392 برگزار شد،  حواشی زیادی به همراه داشت و کار به دادگاه و زندان هم رسید و مایلی کهن پس از پایان دیدار پرسپولیس و صبا که با درگیری دایی و او همراه بود، در نشست خبری بیان کرد: بنده را 2 دفعه در دادگاه محکوم کرده؟ ( منظورش با علی دایی، سرمربی وقت پرسپولیس است ) من، مرد و مردانه در دادگاه گفتم که این حرف ها را زدم و دادگاه ایشان را هم  متهم کرد اما وقتی که او رفت آنجا ( دادگاه )، گفت من این حرف ها را نزدم.

او افزود: شما می خواهید همه رو له کنید، ببخشید من بودم که به عنوان یک پرسپولیسی، از پرسپولیس شکایت کردم؟

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران که با شکایت علی دایی به ۴ ماه حبس تعزیری محکوم شده بود، به زندان اوین رفت. او قبل از ورود به زندان گفت: من به زندان می‌روم تا هم خودم پاک شوم، هم این فوتبال پاک شود. این دفعه اگر خود دایی هم کوتاه بیاید من حاضر نیستم کوتاه بیایم و می‌خواهم حکم تعیین شده را بگذرانم.

سکانس سوم:درگیری با لیدر به سبک سکو‌های ورزشگاه!

در اسفند ۱۳۸۹ درگیری علی دایی با لیدر پرسپولیس سبب حواشی زیادی شد و زمانیکه حبیب کاشانی و دایی در برنامه ۹۰ با یکدیگر به گفتگو نشستند. او درباره درگیری به وجود آمده بین لیدر باشگاه پرسپولیس و علی دایی عنوان کرد: آن روز وقتی رسیدم مقابل باشگاه جلو درب به من اعلام کردند که آقای دایی با یکی از لیدر‌ها درگیر شده اند. وقتی من پله‌ها را بالا رفتم آن‌ها را به اتاقم دعوت کردم و در اتاق با آن‌ها شروع به صحبت کردن کردیم.

او افزود: دایی معتقد است که در تیم تنها بودند، اما باید یاد بگیریم وقتی در شکست همه عوامل تاثیر گذارند در قهرمانی و موفقیت‌ها نیز همه تاثیر گذارند. از نظر من ۹۹ درصد هواداران، کادر فنی و عوامل دیگر تاثیر گذار بودند و مدیریت فقط یک درصد در قهرمانی تاثیر گذار بود.

سکانس چهارم:ضعیف کشی در نشست خبری!

علی دایی در سالی که همانند امسال سرمربی سایپا بود با حامد شیرزاد، خبرنگار رادیو درگیر شد و پس از سروصدا نشست خبری را ترک کرد. البته این اتفاق در چند وقت پیش هم رخ داد و زمانی که خبرنگاری از او سوال پرسید، جواب داد: متاسفم که امثال شما به عنوان خبرنگار اینجا می‌نشینید. تو در حد و عددی نیستی که بخوای اینجا شروع به حرف زدن کنی. نه خودت را معرفی می‌کنی از کدوم روزنامه یا مجله هستی.

البته به این درگیری‌ها باید دعوای دایی با علی کریمی، حبیب کاشانی و ... اضافه کرد. همچنین درگیری برادران او (محمد دایی - بهزاد دایی) در جایگاه ویژه با دیگران هم از دیگر حواشی خانواده دایی بود.

سکانس پنجم:تمسخر با چاشنی غرور

۲۶ بهمن ۱۳۸۹، خبرنگاری که علی دایی به او لقب گالیور را داده بود، در کمیته انضباطی از دایی شکایت کرد، پس از بازی پرسپولیس و راه آهن یک خبرنگار در کنفرانس خبری به دایی گفت: آقای دایی، شما دیگر روی کاغذ شانسی برای قهرمانی لیگ ندارید و مقابل راه آهن هم بازی خوبی انجام ندادید، با توجه به این وضعیت برای بازی‌های آسیایی پرسپولیس چه برنامه‌ای دارید؟

علی دایی جواب داد: شما من را یاد گالیور می‌اندازید! چه کسی گفته که می‌توانی به جای من صحبت کنی؟

پس از این ماجرا، این خبرنگار که گالیور معروف شده بود و مورد تمسخر قرار می‌گرفت، تصمیم گرفت که از علی دایی به کمیته انضباطی شکایت کند.

سکانس ششم:خود بزرگ بینی!

پیش از دیدار تیم‌های سپیدرود رشت و سایپا تهران در تاریخ ۴ اسفند ۱۳۹۶ امیر حسام شجاعی درباره اتفاق رخ‌داده در هتل محل اقامت تیم سایپا و درگیری‌اش با علی دایی، اظهار داشت: برای این فوتبال متأسفم و دیدگاهم نسبت به دایی عوض شد. من اهل فوتبال نیستم و برای کار دیگری به رشت آمده بودم. ما برای بازی در یک فیلم باید یک ماه در رشت و انزلی باشیم.

وی افزود: از ۲ روز قبل در این هتل بودم و امروز می‌خواستم هتل محل اقامتم را عوض کنم. اصلاً نمی‌دانستم که تیم سایپا هم اینجا است. زمانی که می‌خواستم از هتل تسویه حساب کنم و بروم، در لابی نشستم و در کافی‌شاپ چای خوردم تا کار‌های رفتنم درست شود. در کافی‌شاپ هتل علی دایی و کادر فنی‌اش در مورد بازی توضیحاتی برای بازیکنان‌شان روی تخته می‌دادند. زمانی که جلسه آن‌ها تمام شد و در حال ترک کافی‌شاپ بودند، من به علی دایی سلام کردم و او هم جواب سلام من را داد. در همین زمان، علی دایی به‌یک باره برگشت و به من گفت: «شما از کِی اینجا نشستی؟»، من هم گفتم «۵ دقیقه»، گفت: «به‌چه‌حقی اینجا نشسته‌ای؟»، من هم گفتم «یعنی چه؟ مگر باید از شما اجازه می‌گرفتم؟!».

این بازیگر سینما و تلویزیون ادامه داد: علی دایی فکر می‌کرد من جاسوس تیم مقابل هستم و آمدم از تاکتیک‌های سایپا مطلع شوم و برای آن‌ها فیلم بفرستم. تازه فهمیدم که تیم علی دایی با تیم علی کریمی بازی دارد. علی کریمی رفیق خیلی گل و صمیمی من است، اما من نمی‌دانستم که تیمش بازی دارد. علی دایی گفت: «تو اصلاً حق نداشتی بیایی و اینجا بنشینی»، من هم گفتم «این چه‌طرز حرف زدن است؟! من میهمان این هتل هستم و منتظر چک‌اوت کردن کارهایم هستم»، گفت: «نباید کسی شما را اینجا راه می‌داد»، گفتم «من فقط از اتاقم به پایین و کافی‌شاپ هتل آمدم، این چه‌طرز حرف زدن است؟!»، گفت: «من می‌دانم تو را چه‌کسی فرستاده، به او بگو بیچاره‌ات می‌کنم و تو را هم به خاک سیاه می‌نشانم». من هم گفتم «آقای دایی، چه می‌گویی؟ من اصلاً ربطی به فوتبال ندارم».

شجاعی عنوان کرد: در ادامه، برادر علی دایی (محمد دایی) آمد و گفت: «با علی درست صحبت کن». گفتم: «درست‌تر از این حرف بزنم؟ مگر من چه گفتم؟ من فقط گفتم که ربطی به فوتبال ندارم و با من درست حرف بزند». محمد دایی هم گفت که «مگر تو کی هستی که درست با تو صحبت کند؟»، گفتم که «من یک شهروند که هستم، او حق ندارد با من این طور حرف بزند». بعد از آن هم علی دایی من را هل داد و من روی میز کافی‌شاپ پَرت شدم. گفت: «برو فلان فلان‌شده»؛ همه پرسنل هتل هم شاهد هستند و دوربین‌های هتل هم فیلم گرفتند. من به علی دایی هم گفتم «برایت متأسفم که تو آقای گل جهانی». (منبع تسنیم)

البته دایی پس از این ماجرا از این فرد و ... شکایت مدعی شد که شجاعی فراری است.

سکانس هفتم:درگیری با عوامل انضباطی ورزشگاه

دیدار فینال سومین دوره رقابت‌های فوتبال جام شهدا از ساعت ۱۵ امروز سه شنبه بین تیم‌های سایپا و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه تختی تهران آغاز شد و در پایان به برتری ۳ بر صفر شاگردان یحیی گل محمدی انجامید.

در پایان این دیدار علی دایی که از سوی یکی از هواداران مورد توهین قرار گرفته بود به مامور نیروی انتظامی اعلام کرد که شکایتی از وی ندارد و از حقش گذشته است، اما این مامور اصرار داشت که با این تماشاگر برخورد شود و وقتی با اصرار علی دایی مواجه شد به او توهین کرد که کار به درگیری لفظی کشید.

پس از این اتفاق مهدی ترابی و چند بازیکن سایپا هم وارد معرکه شدند که درگیری فیزیکی هم با هل دادن همدیگر صورت گرفت و اوضاع آشفته‌ای را در پایان سومین دوره رقابت‌های جام شهدا رقم زد.

////// باقری //////////آقای فوتبالیست یا آکتور فیلم فارسی های دهه پنجاه!

(انتخاب به نقل از مهر) آبان ماه ۹۶

این‌ها گوشه‌هایی از درگیری‌های علی دایی در سال‌های گذشته است که البته ارتباطی به مورد اخیر ندارد، اما علی دایی چندی پیش بیان کرد که اگر خبرنگار در حوزه فعالیت خودش سوال کند، من برخورد بدی نخواهم داشت در حالی که در بیشتر موارد خبرنگاران مورد تهاجم الفاظ علی دایی قرار گرفتند آنهم فقط به دلیل پرسیدن سوالاتی که به مذاق او خوش نیامده است.

به نظر می‌رسد دایی باید در رفتارش با رسانه‌ها قدری حرفه‌ای گری را رعایت کند، علی دایی اگر معتقد است که هر کس باید در حیطه وظایف خودش رفتار کند و خبرنگار باشگاه خبرنگاران وارد حریم شخصی او شده است بهتر بود حریم وظایف یک سر مربی را هم یاد بگیرد و اگر از او سوالی می‌شود که باب میلش نیست به این توجه داشته باشد که در جایگاه یک سرمربی است و نماینده باشگاه و باید جواب خبرنگار را بدهد هر چند برایش ناخوشایند باشد.

به هرحال خبرنگار ما در جریان دیدار تیم‌های سایپا و پرسپولیس برای جلوگیری از درگیری‌های بیشتر و حفظ احترام کنار دایی رفت، اما او سیلی زد و نکته جالب این است که در نشست خبری سایپا پیش از دیدار با استقلال نه اینکه عذرخواهی نکرد، بلکه خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان را تهدید کرد.


بیشتر بخوانید:واکنش رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به مضروب شدن خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از سوی علی دایی

علی دایی خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران را کتک زد

استقلال - سایپا / تقابل نفس‌گیر شاگردان شفر و دایی این بار در ورزشگاه آزادی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۱۷ آبان ۱۳۹۷
درخت هر قدر پر بار تر،سر به زیر تر
البته ما باید ابعاد مختلفی رو ببینیم و در اخلاق صرفا رفتار ارتباطی نیست
امکان داره انسانی از جهاتی خوب و از جهات بدی باشه
ما کار را نقد می کنیم و نه شخصیت را!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۸ ۱۷ آبان ۱۳۹۷
من اصلا از فوبیال خوشم نمیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۷ ۱۷ آبان ۱۳۹۷
عشقه مردم اینه که ی عکس بگیرن با سلبریتی ها انگار که کمبود شخصیت دارن جالبه مردم با پرفسور سمیعی هم عکس میندازن بجایی که فک کنند که چی شد اینا موفق شدن ما هم موفق بشیم و شخصیت بزرگی بشیم فقط بلدیم امضا و عکس بگیریم
Germany
ناشناس
۲۳:۰۲ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
دایی محبوب ایرانیها شهریار فوتبال است و بس
Germany
ایرانی
۰۸:۱۶ ۱۷ آبان ۱۳۹۷
علی دایی تماما غرور محضه. تا 30 سالگیش عاشقش بودم ، اما یواش یواش با تغییر رفتارش ، نگاه از بالاش به همه ، بزور موندنش تو تیم ملی ...ازش بدم اومد ، بعد اونم که هر سال بدتر از سال قبل شد و باد غرور بیشتر به قب قبش افتاد.هر کسیم باشی حق نداری به دیگران توهین کنی . دایی تو بین هوادارا ده درصدم محبوبیت نداره. هر کسی بود با این همه افتخار باید تو همه شهرا مجسمشو میزدن ، اما این اقا اونقدر بد رفتار بود که هیچ وقت تو عمق دل مردم نرفتر.رتو فوتبالیا هم اطلاع دقیق دارم جز تیم گلچین شده خودش هیچ کس دوسش نداره ، اگر هم بزبون نمیارن از ترسشه ، چون ایشون هر چی میخواد میگه ، هر کاری میخواد میکنه ، طرفو کتکم میزنه ، بعد با وکلای قدرتمندش و روابط قدرتمند ترش از طرف شکاستم میکنه . فقط اینو بدون اقای دایی ، که همون کسی که این عزت و بهت داد میتونه در لحظه هم ازت بگیره....
United States of America
ناشناس
۲۲:۴۲ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
هر قدر هم ثروت و علم و تاکتیک و تکنیک و ... داشته باشی اگر اخلاق نداشته باشی هیچ نیستی. اخلاق مقدم بر علم و شهرت و پول و مقام است... فرق نمی کند دایی باشی یا هر کسی دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
درود بر دایی
دایی محبوب دلهاست
دایی افتخار بزرگی است
بد بین کردن مردم علیه شخصی مثل دایی گناه بزرکی است
البته مردم خوب میدونن حق با کیست...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۶ ۱۷ آبان ۱۳۹۷
کجا قهرمان دارین؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
فوتبال ایران رو به اسم دایی میشناسن
دایی خیلی باغیرت و مرد هست
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۱:۳۵ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
علی دایی یک اسطوره است شناسنامه فوتبال ایران ایشونه
Iran (Islamic Republic of)
طرطوس
۲۱:۲۸ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
علی دایی هم محبوب دلهاست هم افتخار واسه ما ایرانی ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
آقای دایی من ب شما و خاطراتی ک برای همه مردم ایران رقم زدین خیلی احترام میزارم ولی برادر عزیز ای کاش ب پایین تر از خودت از بالا نگاه نکنی من منظورم اون سیلی هست ک ب اون خبرنگار زدید میشه ازتون خواهش کنم ب حرمت اسم عزیزتون با دیگران در مورد سختی و عصبانیت تند و خشن رفتارنکنید چون اصلا درشان شما نیست . خواهر کوچیکت و یکی از طرفدارانت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۶ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
داداش دایی داییه همانجور که مارادونا مارادوناس پرچمت همیشه بالاست بچه های کرمانشاه دوست دارم دایی جعفرآباد خانه ی خودته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
آقاي علي دايي افتخار ايران و آسياست
Iran (Islamic Republic of)
یوسف
۲۰:۱۴ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
علی دایی خیلی محبوب هستن
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۹:۴۷ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
همه جوره خوبه.
جز ادب و تربیت و تواضع و افتادگی در مقابل مردم که اصلن نداره.
غرور و تکبرشم که الی ماشاالله از صفات بالا که ذکر شده جلو افتاده.
علی برکت الله.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
علی دایی رو بزرگان فوتبال دنیا بهتر از همه ما ایرانی ها می شناسن تنهامردغیرتی فوتبال ایران.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
دانشمند هسته ای یا دکتر و معلم که نیست یه فوتبالیسته حالا گیریم رونالدو باشه اصلا مگه مهمه فوتبالیست بودن چون بدرد جامعه و زندگی مردم نمی خوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
وای که چقدر مغروره.
United States of America
مجید
۱۹:۱۲ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
هم خوبی داره
هم بدی
United States of America
ناشناس
۱۸:۴۸ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
تاماباشیم ایناراالکی اسطوره کنیم چه افتخاری کدام وسیله صنعتی ساخته که همه مردم استفاده کنندتوپم شد اسطوره؟
United States of America
ناشناس
۱۸:۴۱ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
اسطوره کشاورزان ودامداران وقالی بافان روستایی هستند وکارگرانی که شبانه روزکارمی کنندکه نان وغذای مردم راتهیه کنندنه اون که شوت می کنه زیرتوپ وملیاردهامی گیرد
Iran (Islamic Republic of)
یاسین
۱۸:۳۸ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
علی دایی باید رو رفتاراش تجدید نظر کنه
Germany
ناشناس
۱۸:۳۷ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
کار جمع آوری کمک های مردم و ساخت و ساز برای آوارگان به کجا رسید؟
Iran (Islamic Republic of)
خضیراوی
۲۱:۲۶ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
برو کرمانشاه رو ببین و کیف کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
علی دایی هم غیرتش هم مردمی بودنش مثال زدنی هست
Iran (Islamic Republic of)
majid
۲۰:۱۵ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
بلللللللله - مثالاشو بالا خوندیم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۱۹ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
بعضی چشم دیدنشو ندارن
Iran (Islamic Republic of)
Mohammad
۱۷:۲۸ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
از آقای گل دنیا انتظار بیشتری وجود دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۶ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
درود بر علی دایی
Iran (Islamic Republic of)
رجا
۱۷:۰۲ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
اگه از نظر فوتبال 20 باشه چه فایده اخلاق 0 باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
دایی دوستت داریم، دایی دوستت داریم، دایی دوستت داریم ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
دایی دوستت داریم، دایی دوستت داریم، دایی دوستت داریم ...
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۶:۴۲ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
دایی کلأ شخصیت جالبی نداره ولی تا قبل این که جلو پرسپولیس این اتفاقات بیفته از هر نظر اسطوره بود، حالا چی شده؟ چرا هیچکس از وقاحت برانکو و توهینای اون چیزی نمیگه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
برخی ها تحمل محبوبیت علی دایی رو ندارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
دایی یک اسطوره هست
به فوتبال خیلی خدمت کرده
و در تاجر خوبی

و آدم خوبی

ولی یه عیب داره ،،،،خدا میتونست جای او ن ،،،دیگری را مشهور کنه ما با موفقیت هامون خواست خدا بدونم در کنار تلاشهایمان،،،،،عیبش اینه خیلی خودشیفته هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
محبوب بود ی زمانی ولی الان دیگه نیست به خاطر بداخلاقی
United States of America
ناشناس
۱۶:۱۲ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
به عنوان یک کرمانشاهی درود به شرفت
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۵۲ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
چندتا از فوتبالیستهای این کشور از دانشگاه صنعتی شریف فارغ التحصیل شدند؟؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۴۹ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
هرکسی میتونه شریف درس بخونه
ولی هر کسی نمیتونه شریف زندگی کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
توصیه می کنم علی دایی اینقدر خودش را درگیر نکنه. و پیش دکتر بره تا با دارو گیاهی کمی آروم تر رفتار کنه.پیش مشاور هم بره بد نیست.
Iran (Islamic Republic of)
Manteg
۱۵:۳۵ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
سلام.
اینکه علی دایی برای فوتبال کشور زحمت کشیده و موجب افتخار شده‌شکی نیست و‌باید قدر دانست...

اما حق ندارد‌ به هیچ کس توهین کند.


این اخلاق وی که از غرور و پول وی نشأت میگیره واقعا تاسف آور هست و باید برخورد قاطعانه ای بشه تا اخلاق در جامعه حفظ بشه..


حفظ اخلاق از وی بعنوان یک الگوی ورزشی بسیار انتظار هست.
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۵:۲۵ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
خیلی ها از فوتبالیستها ورزشی ها مربیان و داوران به مقام اقای علی دایی به نوعی حسادت می کنند .
ان زمان که ایشان در تیم ملی ایران می توانست رکورد گلزنی خود را بهتر بکنند خیلی ها بودند که به بازی ایشان انهم از روی حسادت اعتراض میکردند و سن ایشان را مورد نقد قرار می دادند و نه بازی ایشان .
Iran (Islamic Republic of)
حیدرخان از زنجان
۱۵:۲۱ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
علی دایی ی زمان معروف بود اما هیچ وقت محبوب مردم نبوده! مخصوصا با اجرای سناریوهای جدیدش روزبه روز منفور میشه و اون معروفیت فوتبالیش هم به فراموشی سپرده میشه
Iran (Islamic Republic of)
حیدرخان از زنجان
۱۵:۲۱ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
علی دایی ی زمان معروف بود اما هیچ وقت محبوب مردم نبوده! مخصوصا با اجرای سناریوهای جدیدش روزبه روز منفور میشه و اون معروفیت فوتبالیش هم به فراموشی سپرده میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
علی دایی واقعا روی هر چی بداخلاقی ها رو سفید کرده دیگه صبر مردم تموم شده با ایشون باید برخورد جدی و مقرراتی انجام بشه
با عرض پوزش دایی دیگه پورو شده بداخلاقی هم حد و مرزی داره!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۴:۵۵ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
علی دایی حرف نداره خدا حفظش کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
اشتباهی مثبت دادم
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۴:۴۱ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
علی دایی آقای گل جهان و افتخار فوتبال ایران ......،!!؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
همیشه حق با علی دایی است. از حق خودش نمیگذره

چاپلوسی دوست نداره.
فوتبال ایران بی نام علی دایی در هیچ جای دنیا شناخته شده نیست
Iran (Islamic Republic of)
هاشم
۱۴:۰۲ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
دایی در قلب مردم جایی داره
Iran (Islamic Republic of)
سید رضا
۱۳:۵۶ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
قهرمان شدن هنر نیست ! پهلوان بودن ؛ هنر است !!
Poland
جعفر
۱۴:۱۴ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
عمق بغض نویسنده از آقای دایی خیلی زیاده

ایرانیان غروب ستارگان خود را بیشتر از درخشش آنان دوست دارند.
Iran (Islamic Republic of)
مجید مردانه
۱۳:۳۶ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
واقعا تاسف داره، علی دایی تکرار نشدنیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
اصلا به عنوان فوتباليست قابل قبول نيست.

يادتون رفته فوتبال بازي كردنش اين پاش به اون پاش ميگفت.......
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
جعفر
۱۳:۴۹ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
مطمئنا شما فوتبال نمیدونید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
علی دایی فقط کلش خوب بود توپی که روی پاش بودم با سر میزد
Iran (Islamic Republic of)
مجید مردانه
۱۲:۵۵ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
واقعا تاسف داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
نظرم راجع به دایی بر گشت . واقعا اخلاق در فوتبال ما مرده
Iran (Islamic Republic of)
فباد
۱۲:۳۲ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
اگه واقعا به مایلی کهن توهین کرده و در دادگاه مدعی شده که نگفتم این آقا نه اینکه اسطوره نیست
Iran (Islamic Republic of)
فباد
۱۲:۳۲ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
اگه واقعا به مایلی کهن توهین کرده و در دادگاه مدعی شده که نگفتم این آقا نه اینکه اسطوره نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
یاشاسن علی دایی چون حقیقتا رو میگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
علی دایی خودخواه
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۲:۲۷ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
افتخار ایران ،سلطان علی دایی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
پرسپولیس - سلطان لقب علی پروین هستش نه علی دایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
واقعا تاسف باره این منش و شخصیت آقای دایی،خیلی بده وقتی خیلیا بخواند تورو الگوی ورزشی خودشون قرار بدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
شما الگوي خودتتان را فرد ديگري انتخاب بكنيد. چه كار داريد با تصميم ديگران!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
والا
Iran (Islamic Republic of)
سهراب صیامی
۱۲:۱۷ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
صبر و تحمل حدی داره و همه رفتارهای ایشون بجا بوده
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۰۷ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
علی دایی یه اسطوره است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
ارزش کارهای علی دایی سر جای خودش خوبی هم کرده دستش درد نکنه اما دلیل نمیشه ادب رو رعایت نکنه مگه کیه اونم یه ادمه با تمام ضعف هایش تمام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
عجب
Iran (Islamic Republic of)
مقداد
۱۱:۵۸ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
دایی نه‌تنها محبوب و اسطوره است‌بلکه نماد ملی است
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۱:۵۲ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
علی دایی اسطوره ایرانی ها هست و خواهد بود.



علی دایی عاشقتیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
متاسفم همیشه یک طرفه به قاضی می روید مگر علیه اقای دایی حکمی صادر شده اینطوری درباره اش صحبت می کنید که همه را متفاعد کنیید و علی دایی را گناه کار جلوه بدید کسی در بین مردم محبوبیت دارد دنبال خرد کردن او هستند علی دایی علاوه بر شهرت محبوب هم هست اگر نبود محبوبیت او این همه پول به حسابش برای کمک به زلزله زده ها واریز نمی شد
من قضاوت به مردم میسپارم واینم رو میدونم که از علائم مردانگی چیزی در شما نیست فقط خواستم بگم انسان های کوچک با خرد کردن بزرگان ، برگ نمی شوند
Iran (Islamic Republic of)
عقل کل
۱۱:۳۶ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
وقتی یک نفر کار زشتی میکنه قبول کنید کارش اشتباه بوده دیگه به در و دیوار نزنید که بگید طرف اشتباه نکرده...نکته بعدی اینکه طبق چه سندی میگید ایشون کمک کردن به زلزله زده ها ایشون که تا الان نه به مردم نه به ق ق هیچ سندی ارائه نداده بعدم قرار نیست اگه به زلزله زده ها کمک کرد معصوم بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
درود بر علی دایی
Iran (Islamic Republic of)
اا
۱۱:۲۷ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
متاسفم
United States of America
ناشناس
۱۱:۱۹ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
دستتون درد نکنه قشنگ بود گزارشتون.
منم دیدم حرف زدن دایی رو اصلا مودب نیستن ،همچنین داداشش ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
همینطوره
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۱۱:۱۶ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
هرکسی که دیگران رو کوچیکتر از خودش بدونه آدم حقیریه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
درود به شرف خبرنگاران جوان. آفرین.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۱:۱۱ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
بهترین برخورد رو علی دایی داره
Iran (Islamic Republic of)
آیدین
۱۱:۰۹ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
علی دایی شناسنامه فوتبال ایران ............
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۱:۰۷ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
غلی دایی اسطوره فوتبال جهان دوستتت داریم..............
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۱:۰۲ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
علی دایی عشقه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
دایی چی شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
خداوند به همه ما صبر و ظرفیت عنایت بفرما.بگو آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
همه این اتفاقات به دلیل بی کفایتی برخی مدیران فوتبال کشوراست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
علی دایی ای کاش برادر من بودی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
درود بر دست اندرکاران و دبیران منتشرات نظرات مردم . درود بر دبیر انتشار سایت کامنت . خسته نباشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
علی دایی دوستت داریم
Iran (Islamic Republic of)
Milad
۱۰:۳۵ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
علی دایی محبوب قلب کل ایرانه ... هر چی گفته راست گفته ...
Iran (Islamic Republic of)
عقل کل
۱۱:۱۴ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
شما از طرف خودت صحبت کن مردم ایران خودشون ابراز احساسات بلدن
چشم بسته طرفداری نکن علی دایی ظرفیت نداره واقعیت اینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
جوک بود دیگه ؟ اینو برا خنده گفتی
Iran (Islamic Republic of)
داود زنجان
۱۷:۱۲ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
نه عزیز ، توی آسیا و قاره های دیگه دنیا محبوبیتش از ایران بیشتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
فوتبال عاشقشم
Iran (Islamic Republic of)
پرستار
۱۲:۲۵ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
علی دایی
مثل بسیاری ها دو رو نیست
هر چی هست صادق هست
در همه مواقع به کمک مردم اومده هر وقت احساس کرده مردمش به نیاز دارد در میدان بوده
آری مثل سایر فوتبالیست ها و بازیگران و.... نیست .
علی دایی بزرگ فوتبال ایران است.
United States of America
ناشناس
۱۰:۲۷ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
سلام‌.من‌یک‌تشکر‌جانانه‌ازبروبچه‌های‌باشگاه‌خبرنگاران‌ودیگر
همکارانتون‌داشته‌باشم‌‌‌‌‌‌‌‌‌.‌واقعآ‌شغل‌‌پرمخاطره‌ایی‌دارید‌‌‌‌خداقوت
بچه‌ها.علی‌دایی‌یک‌اسطوره‌هست‌که‌همیشه‌الگو‌بوده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اخیرآ‌هم‌
دوستداشتنی‌ترشده‌‌بخاطره‌کمک‌به‌‌زلزله‌زدگان‌‌‌ولی‌‌اخلاقمداری
هم‌مهمه‌انشالله‌که‌رفتارشون‌‌‌‌‌‌‌بهترشود‌‌مخصوصآ‌باخبرنگاران
به‌امید‌آن‌روز‌.
Iran (Islamic Republic of)
عقل کل
۱۱:۱۶ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
کدوم کمک شما خبر نداری آقا پولو از خیرین گرفته به هیچ کسی هم توضیح نمیده پولو کجا خرج کرده اصلا معلوم نیست کمک کرده باشه بعدم سخنگوی ق ق گفته حسابش انگار به علت بدهی مسدود شده
Iran (Islamic Republic of)
ahmad
۱۰:۲۷ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
ما زیادی بزرگش کردیم باید نسبت به رفتار غیر اخلاقیش تنبیه سختی بشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۶ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
درود
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۱۵ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
همه اینهایی که گفتید در قانون مجازات اسلامی جرم محسوب میشود . .
Iran (Islamic Republic of)
عقل کل
۱۱:۲۰ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
یعنی کار بد از نظر شما فقط کارهاییه که جرم محسوب بشه
برای اطلاعتون میگم بله ،تمسخر افراد ، توهین ،تهمت،فحش جرم است درگیری فیزیکی و دخالت درکار نیروی انتظامی جرم است
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۰:۰۷ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
با سلام

علی دایی نیاز به تعریف نداره
انقد بزرگ و اسطوره و جوانمرد
هست که خدا همیشه دوسش داره .

درووود بر دایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
عزیز جوانمرد هیچ وقت ضعیف کشی نمیکنه به بزرگتر احترام می زاره به کسی بیخود تهمت نمیزنه به خاطر مال دنیا حرص نمی خوره شما انگار متن بالا رو نخوندی ما نمیگیم همش درسته ولی حتی اگه یک موردش هم درست باشه با روح جوانمردی که شما گفتی کاملاً در تضاد.
Iran (Islamic Republic of)
عقل کل
۱۱:۲۲ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
شما حرفت چیه ؟؟! خدا دوستش داره تو از کجا میدونی ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۷ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
سلام شما یه نفرمثل علی دایی معرفی کنیدکه توزلزله کرمانشاه این همه زحمت کشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
درود
United States of America
ناشناس
۱۱:۱۴ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
فعلا که حسابش مسدود شده

اسطوره کسانی مثل حجازی وپروین هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
دایی خدانگهدار
Iran (Islamic Republic of)
آسمان
۱۰:۰۶ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
درود بر سردبیر محترم باقری و علی دایی .یاشاسین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
دمتگرم داداش
Iran (Islamic Republic of)
آسمان
۱۰:۰۶ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
درود بر سردبیر محترم باقری و علی دایی .یاشاسین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
ایول
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
درود بر شرف و مردانگیش.

درود بر سردبیر محترم ورزشی باشگاه خبرنگاران با دل و جان زحمت می کشند . ایول داری داداش . و تشکر از مدیریت سایت . و تشکر ویژه از مسئولان سایت انتشارات نظرات مردم با دل و جان نظرات را می خونند و انتشار میدهند . خدا قوت به تمامی .
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۱:۲۴ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
درود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۱ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
همه که مثل علی پروین نمی شند.علی دایی هم با این کارها می خاد بگه که ما هم کاره ای هستیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۱ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
همه که مثل علی پروین نمی شند.علی دایی هم با این کارها می خاد بگه که ما هم کاره ای هستیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
ايشون هميشه مرد قلب هاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
ايشون هميشه مرد قلب هاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
سالهاست که با این رفتارهاش تو قلب ها جا نداره فقط جاش سر زبون هاست آدم بی ادب
United States of America
ناشناس
۰۹:۵۵ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
کاری که علی دایی تو کرمانشاه داره انجام میده کسی قادر به انجامش نیستند.هرچند که خیلی هم تلاش کر دند جلوی کارشو بگیرند تا از این بیشتر محبوب مردم نشه خوشبختانه نتونستند.ولی مردم اگاه تر شده اند میفهمند کی داره دلسوزی میکنه ..زنده باد اسطوره
Iran (Islamic Republic of)
عقل کل
۱۱:۲۸ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
جوری صحبت میکنی انگار تو زلزله زده بودی اومده کمکت آخه توکه یه کشور دیگه ای چرا میای جانب داری صحبت میکنی بعدم کی جلوشو گرفت کمک نکنه اسم بیارید ثابت کنید هرکی بوده الکی گنده نکنید علی دایی رو
United States of America
ناشناس
۰۹:۵۵ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
کاری که علی دایی تو کرمانشاه داره انجام میده کسی قادر به انجامش نیستند.هرچند که خیلی هم تلاش کر دند جلوی کارشو بگیرند تا از این بیشتر محبوب مردم نشه خوشبختانه نتونستند.ولی مردم اگاه تر شده اند میفهمند کی داره دلسوزی میکنه ..زنده باد اسطوره
Iran (Islamic Republic of)
عشق دایی
۰۹:۵۱ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
مردم دایی رو میشناسند اون عشقه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
آره مردم میشناسنش که چه آدم پورو هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۰ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
مردانگی به آدمیت هست نه عضلات
Iran (Islamic Republic of)
داود اسلامی
۰۹:۴۹ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
آقای دایی بخاطر همین روک وراست بودناشه که محبوبه قلباست .آقایی براندازشه.
Romania
ناشناس
۱۱:۴۰ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
محبوبه غلطه باید تایپ کنی محبوبِ(از طرف دایی علی)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
مردم ازش متنفرند
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۴۷ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
چرا پروین را در مقابل دایی علم می کنید؟ پروین کجا؟دایی کجا؟ دایی واقعی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
منظورت چیه از پروین کجا دایی کجا.پله هم از رونالدو و مسی و خیلی های دیگه بیشتر گل زده یعنی از همه بهتره یا فوتبالی نیستی یا خودتو داری گول میزنی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
صد سال دایی به پروین می رسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
علی دایی هرچی باشه من قبولش دارم تمام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
چیکارشی تمام.
Iran (Islamic Republic of)
عقل کل
۱۱:۲۹ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
انشاالله شماهم بوقتش قشنگ دیگه قبولش داشته باشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
محمد دایی هستی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
درود بر دایی
۱۲
آخرین اخبار