وزارت خارجه پاکستان در بیانیه‌ای تاکید کرد؛

تهران و اسلام آباد، روز‌های سخت کنار یکدیگر بوده‌اند

وزارت امور خارجه پاکستان با انتشار بیانیه‌ای، اعلام کرد: ایران و پاکستان در روز‌های سخت، کنار یکدیگر بوده اند و چالش‌های خارجی و منطقه، آنها را به همدیگر نزدیک‌تر کرده است.

تهران و اسلام آباد، روز‌های سخت کنار یکدیگر بوده‌اندبه گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت امور خارجه پاکستان با انتشار بیانیه مطبوعاتی در خصوص دیدار روز چهارشنبه وزیر امور خارجه ایران با همتای پاکستانی اش، اعلام کرد: دو کشور در روز‌های سخت، کنار یکدیگر بوده اند و چالش‌های خارجی و منطقه، آنها را به همدیگر نزدیک‌تر کرده است.

در بیانیه وزارت امور خارجه پاکستان در خصوص دیدار ظریف با همتای پاکستانی خود آمده است: قریشی در این دیدار با آمادگی کشورش برای گسترش روابط با تهران گفت که ایران کشور همسایه و برادر پاکستان است و هر دو کشور از روابط خوبی برخوردارند.

این بیانیه می‌افزاید: وزیران امور خارجه ایران و پاکستان در این دیدار با تاکید بر توسعه روابط دوجانبه در امور سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و دفاعی بر تقویت همکاری دوجانبه درباره تحولات منطه‌ای به ویژه افغانستان تاکید کردند.

وزارت امور خارجه پاکستان می‌افزاید: دو مقام همچنین با تاکید بر ضرورت نظارت دقیق بر مرز‌های مشترک به منظور جلوگیری از تردد گروه‌های تروریستی و اشرار، بر استفاده از همه ظرفیت‌ها در این زمینه توافق کردند.

قریشی در دیدار با همتای ایرانی خود، مرز‌های مشترک دو کشور را مرز‌های صلح خواند و افزود: دولت پاکستان اجازه نخواهد تروریست‌ها از این مرز‌ها برای اهداف خود استفاده کنند.

این بیانیه می‌افزاید: ظریف در این دیدار با بیان اینکه روابط ایران و پاکستان ریشه در اعتماد متقابل دارد گفت که توطئه گران در تلاش خود برای تضعیف روابط حسنه بین دو کشور که در جهت استحکام و تقویت پیش می‌رود موفق نخواهند شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار