رئیس شورا هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد؛

سیزدهم آبان نماد اعتراض به هجمه مستکبرانه آمریکا است

رئیس شورا هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت:راهپیمایی ١٣ آبان ماه نمایش اتحاد و همدلی ملت ایران و نماد اعتراض به هجمه مستکبرانه آمریکا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت اسلام فخرالدینی رئیس شورا هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد در سومین جلسه برنامه ریزی ١٣آبان شهرستان خاتم گفت:یکی از موضوعات برجسته یاد شهدا است که باید این موضوع را برجسته‌تر کنیم.

حجت الاسلام فخرالدینی افزود:راهپیمایی ١٣ آبان ماه نمایش اتحاد و همدلی ملت ایران است و از آحاد مردم دعوت می‌شود، جهت باشکوه‌تر برگزار شدن  این مراسم  حضور پرشوری داشته باشند. 

سعید زارع معاون هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد نیز در این جلسه گفت: با برگشت تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی ، مراسم ١٣آبان امسال باشکوه‌تر از هر سال و با حضور مسئولان، آحاد مردم، دانش آموزان، دانشجویان و طلاب در بیش از ۶٠ نقطه استان یزد برگزار می شود.

زارع با اشاره به شعار چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افتخار به گذشته وامید به آینده افزود: از آحاد مردم بصیر و زمان شناس استان، شهرستان‌ها و روستاها دعوت می کنم با هم افزایی و با مشارکت در راهپیمایی ١٣ آبان به وعده‌های انقلاب اسلامی وآرمان‌های بزرگ امام راحل (ره) و منویات مقام معظم رهبری جامعه عمل بپوشانند.

وی ادامه داد: آنچیزی که ما را دربرابر دشمنان و جبهه مستکبرانه ظلم و ستمی که در پیشرو ایمن می‌سازد، ایستادگی مردم است .

 محمد محمودی معاون عمرانی فرماندار شهرستان خاتم نیزگقت:١٣آبان به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است که یادآور سه واقعه مهم درتاریخ معاصر ایران است.

محمودی با اشاره به اینکه ١٣آبان متعلق به دانش آموزان ودانشجویان نیست افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان خاتم جهت هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم  همکاری و مشارکت داشته باشند.

 مراسم راهپیمایی ١٣ابان در شهرستان خاتم همزمان باسراسر استان ساعت ١٠:٣٠صبح از میدان جمهوری تا مسجد جامع هرات برگزار می شود.

انتهای پیام/ی

١٣ آبان ماه نمایش اتحاد و همدلی ملت ایران است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار