سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن: پرسپولیس حریف شایسته ای است/ کاشیما باید بازی رفت را ببرد

سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن در آستانه دیدار رفت تیم های کاشیما آنتلرز و پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا به تمجید از نماینده فوتبال کشورمان پرداخت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛دو تیم کاشیما آنتلرز ژاپن و پرسپولیس ایران  صبح روز شنبه در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا رو در روی هم قرار خواهند گرفت و هاجیمه موریاسو، سرمربی تیم ملی ژاپن با اذعان به این که پرسپولیس تیم شایسته ای است گفت هر دو تیم شانس برابری برای پیروزی در دیدار رفت دارند.
موریاس و معتقد است کاشیما باید حداکثر استفاده را از میزبانی بکند.

موریاسو گفت: "به عنوان یک ژاپنی، من به شدت می خواهم کاشیما بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا را ببرد، اما باید اعتراف کنم که پرسپولیس حریف شایسته ای و آنها هم شانس برابری برای برنده شدن دارند."

 

هر دو تیم برای اولین بار در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی خواهند کرد و موریاسو می گوید این امر بر هیجان بازی می افزاید.

 

سرمربی تیم ملی ژاپن گفت: "کاشیما و پرسپولیس هر دو، تیم هایی با تاریخ های درخشان هستند و هر دو می خواهند عنوان لیگ قهرمانان آسیا را به نام خود اضافه کنند. به همین دلیل است که کاشیما باید از بازی رفت در خانه نهایت استفاده را بکند.

موریاسو افزود: "هدف آنها باید دست آوردن پیروزی ارزشمند باشد و همچنین مهم است که آنها گلی دریافت نکنند زیرا تیم پرسپولیس در خانه تیم بسیار قدرتمندی است."

قدرت پرسپولیس هنگام بازی در استادیوم با شکوه آزادی، یکی از دلایل اصلی رسیدن آنها به فینال است. این تیم تهرانی در لیگ قهرمانان آسیا2018 در خانه شکست نخورده است و از شش بازی که در خانه بازی کرده در پنج بازی به پیروزی رسیده و یک تساوی کسب کرده است.

 

در واقع، پیروزی های خانگی در دور یک هشتم نهایی و مرحله یک چهارم نهایی پس از شکست در بازی های رفت مقابل الجزیره و الدحیل به آنها کمک کرد به نیمه نهایی صعود کنند، در حالی که گل دقیقه 49 سیامک نعمتی،تساوی 1-1 این تیم ایرانی را برابر السد در بازی برگشت نیمه نهایی ،پیروزی 2-1 پرسپولیس در مجموع دو دیدار را رقم زد و صعود این تیم را در فینال قطعی کرد.

 

اما فرم خارج از خانه آنها در لیگ قهرمانان آسیا 2018 خوب نبوده است و با سه شکست مواجه شده است و مورییااسو گفت که کاشیما - که با پیروزی 1-0 در برابر سرزو اوزاکا در لیگ جی لیگ روز چهارشنبه برای حضور در فینال خود را آماده کرد – باید بازی رفت را با تمرکز و عزم کامل آغاز کند.

 

"برنده شدن در خانه برای کاشیما بسیار مهم است زیرا پرسپولیس تیمی بسیار قوی با بازیکنان خوب است. اگر آنها بتوانند این کار را انجام دهند، من اطمینان دارم که کاشیما قهرمان خواهد شد، هرچند بازی برگشت بسیار دشوار خواهد بود."

اگر کاشیما پیروز شود، به این معناست که جام لیگ قهرمانان در ژاپن باقی خواهد ماند،زیرا اوراوا ردز سال گذشته قهرمان این رقابت ها شده بود.


یشتر بخوانید:گزارشگر مطرح انگلیسی:تیم های شرق آسیایی در اوج دچار نزول می شوند

مشعل ورزشگاه آزادی در فینال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا روشن می‌شود

ترس سرمربی کاشیما آنتلرز ژاپن پیش از دیدار مقابل پرسپولیس ایران



انتهای پیام/


موریاسو: پرسپولیس تیم بسیار قدرتمندی است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار