با حضور رئیس فدراسیون:

مجمع عمومی سالیانه هیأت ژیمناستیک کردستان برگزار شد

مجمع عمومی سالیانه هیأت ژیمناستیک استان کردستان با حضور رئیس فدراسیون و مدیر کل اداره کل ورزش و جوانان کردستان برگزار شد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،مجمع عمومی سالیانه هیأت ژیمناستیک استان کردستان روز چهارشنبه ۹ آبان ماه با حضوررئیس و دبیر فدراسیون، مدیر کل ورزش و جوانان و اعضای آن به منظور بررسی و وضعیت این رشته ورزشی در استان در سنندج برگزار شد.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک در مجمع عمومی سالیانه گفت: کردستان قطب ژیمناستیک کشور است و استان‌هایی است که از نظر فنی سایر استان‌های کم برخوردار را تقویت می‌کند.

وی افزود: این فدراسیون از زمان شروع کار خود در راستای اصلاح کادر فنی بر اساس استاندارد‌های فدراسیون جهانی گام برداشته است و چابک سازی در فدراسیون ژیمناستیک از زمان شروع فعالیت مجموعه جدید تعریف شده که این مهم مورد تشویق وزارت ورزش و جوانان قرار گرفته است.

وی همچنین تصریح کرد: رونق ژیمناستیک در کشور از مهمترین برنامه‌های فدراسیون بوده و در این راستا به کلاس آموزشی داوری و مربیگری توجه ویژه‌ای شده است.

درگاهی گفت: توجه به تیم‌های ملی در اولویت‌های فدراسیون است و به منظور احیا این تیم‌ها مسابقات انتخابی از ۹ شهریور ماه آغاز شده است.

وی بیان کرد: از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۷ فدراسیون ژیمناستیک ایران موفق به کسب ۹ مدال در تورنمنت‌های بین المللی شده بود در حالیکه از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۸ مدال‌های کسب شده این فدراسیون در مسابقات بین المللی به عدد ۵۵ رسید.

درگاهی در مورد تشکیل اردو تیم ملی بانوان گفت: از ابتدای دهه فجر سال جاری اردوی تیم ملی بانوان تشکیل خواهد شد.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک اذعان کرد: یکی دیگر از برنامه‌هایی که فدراسیون دنبال می‌کند افرایش سطح دانش فنی استان‌های کم برخوردار و محروم است که خوشبختانه کردستان جزو استان‌هایی است که استان‌های محروم را تغذیه می‌کند.

وی در پایان به قطب بودن ژیمناستیک کردستان در کشور اشار کرد و گفت: تقویت ژیمناستیک در کردستان موجب برخاستن ملی پوشان بسیاری از این استان خواهد شد همچنان که کردستان در رنکینگ هیات‌های ژیمناستیک کشور رتبه عالی را گرفته، اما باید به منظور حفظ و ارتقاء این رتبه توجه ویژه‌ای به مسابقات و سطح بندی‌های فدراسیون داشته باشد.

انتهای پیام/م

کردستان قطب ژیمناستیک کشوراست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.