برگزاری جلسه مدیران مدارس گناوه با موضوع راهپیمایی ۱۳ آبان

جلسه مدیران سه مقطع مدارس شهرستان گناوه با موضوع راهپیمایی ۱۳ آبان و روز دانش آموز با حضور بیش از ۱۰۰ مدیر در مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گناوه برگزار شد.

برگزاری جلسه مدیران مدارس گناوه با موضوع راهپیمایی ۱۳ آبانمدیرکل آموزش و پرورش گناوه در گفتگو با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،گفت: روز ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی معرفی شده است و ما در تمامی مدارس با حضور مسئولین شهری این زنگ را به صدا در خواهیم آورد و بعد از آن با حضور همه جانبه در راهپیمایی شرکت خواهیم کرد.

اسکندر احمدی تصریح کرد: در روز ۱۳ آبان ماه اتفاقات مهمی برای کشور ما رقم خورده است در ۱۳ آبان ۱۳۴۳ روز تبعید امام به ترکیه رقم خورد، ۱۳ آبان ۱۳۵۷ روز دانش آموز و به شهادت رسیدن دانش آموزان و دانشجویان و در ۱۳ آبان سال ۱۳۵۸ تسخیر لانه جاسوسی اتفاق افتاده است.

وی گفت: بی گمان، دانش آموزان آگاه و رشید ما در مبارزه با استکبار، همواره نقشی فعّال و فراموش ناشدنی ایفا کرده اند.

مدیر آموزش و پرورش گناوه بیان کرد: راهپیمایی ۱۳ آبان امسال نیز مانند سال‌های گذشته باشکوه برگزار خواهد شد و مسیر راهپیمایی در شهرستان گناوه رأس ساعت ۹ صبح از یادمان شهدای گمنام تا مصلای نماز جمعه خواهد بود و انشاالله شاهد حضور گسترده فرهنگیان، دانش‌آموزان و اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه در این راهپیمایی عظیم خواهیم بود.

انتهای پیام/م

روز ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی معرفی شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.