استاندار اردبیل؛

محصولات معدنی در استان اردبیل فرآوری شود

استاندار اردبیل گفت: محصولات معدنی اکتشاف شده در داخل استان اردبیل فرآوری شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استان اردبیل روز پنجشنبه در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی تصریح کرد: محصولات معدنی که در داخل استان اکتشاف می شود باید صنایع فرآوری نیز متناسب با آن در استان ایجاد شده و منجر به اشتغالزایی شود.

وی اظهار داشت : با راه اندازی پنجره واحد بررسی مشکلات معدنکاران استان، روند سرمایه گذاری در این بخش تسهیل شده و مسیر برای ایجاد سرمایه گذاری در صنایع فرآوری این کار روان می شود.

استاندار اردبیل بیان کرد: برگزاری نمایشگاه های دائمی مصالح ساختمانی و ارائه این محصولات در داخل استان به روند استفاده از محصولات در داخل استان کمک خواهد کرد.
بهنام جو در ادامه با اشاره به بازدید کمیسیون کشاورزی مجلس از پایاب سد خداآفرین از واگذاری قسمتی از اراضی پایاب این سد برای ایجاد صنایع تبدیلی خبر داد.
وی افزود: باید از تمامی پتانسیل های منطقه برای ایجاد اشتغالزایی و افزایش تولید استفاده کنیم.

وی ادامه داد: پایاب سد خداآفرین یکی از ظرفیت های مهم اقتصادی منطقه است و از سرمایه گذاران متقاضی برای ایجاد صنایع تبدیلی و اشتغالزایی در این منطقه استقبال می شود.

در این جلسه مشکلات مربوط به تولید کنندگان ، صادر کنندگان و وارد کنندگان مورد بررسی قرار گرفته و در رابطه با تسهیل در اقدامات سرمایه گذاران راهکارهایی ارائه شد.

انتهای پیام/ح

ایجاد صنایع فرآوری محصولات معدنی در اردبیل

برچسب ها: اشتغالزایی ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار