رئیس پلیس راه استان اردبیل خبر داد؛

افرایش 46درصدی تصادفات منجر به فوت در اردبیل /جای خالی مدیریت یکپارچه در بحث ترافیک

رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: متاسفانه تصادفات منجر به مرگ در سطح استان اردبیل 46 درصد افزایش یافته است که نیاز است تمامی دستگاههای دخیل در این زمینه یک مدیریت یگپارچه ای را تشکیل دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرهنگ سید حجت فتاحی، رئیس پلیس راه استان اردبیل ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: در هفت ماهه سال 96 آمار فوتی های ناشی از تصادفات رانندگی 89 نفر بود که امسال در همین بازه زمانی به 130 نفر افزایش یافته است و شاهد رشد 46درصدی تلفات رانندگی در جاده های استان اردبیل هستیم.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه از سال 94 شاهد کاهش تصادفات در سطح استان بودیم و در طرح نوروزی نیز رتبه اول کشور را داشتیم متاسفانه در شش ماه اول امسال علارغم تلاش ها آمار تصادفات منجرب به فوت افزایش پیدا کرده است.

رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: جرایم رانندگی در استان اردبیل بسیار جدی گرفته می شود و پلیس در برخورد با حوادث حادثه ساز بسیار جدی عمل کرده و از این لحاظ پلیس راه استان اردبیل 26 درصد از میانگین کشوری بالاتر است.

فتاحی گفت: 98 درصد راههای استان اردبیل دوطرفه هستند و فقط 2 درصد بزرگراه داریم و همین امر باعث شده است بیشترین علت تصادفات انحراف به چپ وسبقت غیرمجاز باشد.

وی تصریح کرد: محور اردبیل ـ مغان  با 34 کشته بیشترین تلفات را در بین جاده های مواصلاتی استان اردبیل دارد.

انتهای پیام/ح

98 درصد راههای استان اردبیل دوطرفه هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.