صعود بیمه رازی بابل به فینال رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد کشور

در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر کشتی آزاد کشور دو تیم بیمه رازی بابل و پتروشیمی بهشهر به مصاف هم رفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛  ساعتی پیش در مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد کشور دو تیم مازندرانی بیمه رازی بابل و پتروشیمی بهشهر در سالن ورزشی امام خمینی گرگان به مصاف هم رفتند.

در اولین دیدار وزن ۵۷ کیلو گرم در این دیدار مهران رضاده از بیمه رازی توانست با نتیجه ۸ بر ۵ در مقابل علیرضا حاتمی از پتروشیمی پیروز شود.

در دیدار دوم کشتی محمد رمضان پور از تیم پتروشیمی بهشهر در وزن ۶۱ کیلو گرم به مصاف بهنام احسان پور رفت و این دیدار را با اختلاف امتیاز ۱۰ بر صفر واگذار کرد.

در دیدار سوم وزن ۶۵ کیلو گرم میثم نصیری از بیمه رازی ومیثم حیدری از پتروشیمی بهشهر به مصاف رفت و در پایان این دیدار کشتی گیر بیمه رازی توانست با نتیجه ۷ برصفر حریف خود را شکست داد.

در دیدار چهارم این رقابت‌ها مجتبی‌ها عموزاد با دو بنده آبی از تیم پتروشیمی به مصاف ماگماد قربان علیف رفت و این دیدار را با نتیجه ۱۰ برصفر به کشتی گیر بیمه رازی واگذار کرد.

در دیدار پنجم وزن ۷۴ کیلوگرم رضا افضلی توانست با نتیجه ۴بر سه حامد رشیدی از پتروشیمی بهشهر را شکست دهد.

در دیدار ششم محمد زارعی از تیم پتروشیمی بهشهر در مقابل احمد ماد گاژبمادماگوف از بیمه رازی بابل به مصاف هم رفتند و کشتی گیر خارجی تیم بیمه رازی توانست با نتیجه ۱۱ بر صفر زارعی را شکست داد.

علیرضا کریمی از تیم بیمه رازی بابل در وزن ۸۶ کیلوگرم به مصاف احمد بذری از تیم پتروشیمی بهشهر رفت که توانست در یک رقابت نزدیک با امتیاز ۶ بر ۵ احمد بذری را شکست دهد.

محمد جواد ابراهیمی از تیم بیمه رازی با دوبنده آبی و علی موجرلو از تیم پتروشیمی بهشهر در وزن ۹۲ کیلو گرم به مصاف هم رفتند ابراهیمی توانست با امتیاز ۳ بر دو علی موجرلو را شکست دهد.

در وزن ۹۷ کیلو گرم حامد طالبی زرین کمر از پتروشیمی بهشهر به دیدار ولادیسلاو باتسایف از بیمه رازی رفت و توانست با امتیاز ۴ بر سه پیروز شود و با این پیروزی پتروشیمی توانست به اولین پیروزی خود دست یابد.

در وزن ۱۲۵ و آخرین دیدار دو تیم عباس فروتن توانست با ضربه فنی امیررضا فروتن را شکست دهد و در پایان این دیدار تیم کشتی بیمه رازی توانست در مجموع با نتیجه ۹ بر یک تیم پتروشیمی بهشهر را شکست داد.

تیم بیمه رازی با این پیروزی به در فینال رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد کشور به مصاف پاس ستارگان ساری می‌رود.

انتهای پیام/ف

دو تیم بیمه رازی بابل و پتروشیمی بهشهر به مصاف هم رفتند

 

برچسب ها: کشتی ، اخبار ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.