حمایت از هنرمندان موجب اتفاقات خوب برای فیلم اصفهان می شود

کارگردان فیلم " من زالم " گفت: حمایت از هنرمندان و جوانان با استعداد و با دغدغه ی اصفهانی موجب اتفاقات خوبی برای فیلم اصفهان خواهد بود.

هومن نادری در گفت و گو ی اختصاصی با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت : یکی ازوظایف نهادهای دولتی مثل شهرداری حمایت از هنرمندان جوان و دغدغه مند است که بعضا استعداد خیلی خوبی دارند ولی به دلایلی فرصت نشده کارانجام دهند که اگر این حمایتها ادامه دار و دلسوزانه باشد اتفاقهای خوبی برای فیلم اصفهان خواهد افتاد.

نادری درمورد روند انتخاب فیلمها گفت : تا فیلم ها را نبینیم نمی توانیم درمورد انتخاب نشدن فیلم ها قضاوت کنیم.

همچنین درپاسخ به سوال خبرنگار که چگونه درجریان حمایت ها قرار گرفتند باسخ داد:سه سال پیش شهرداری فراخوانی مبنی بر جشنواره فیلم کودک ونوجوان داد که من سه فیلمنامه ارسال کردم و یکی از آنها انتخاب شد که بعد از دوسال وقفه شهریور ماه سال گذشته بودجه پرداخت و ما شروع به کار کردیم.

وی در پایان درارتباط با محتوای فیلمش گفت : درجامعه ی امروزی اسطوره هایی داریم که اگر از آنها نام نبریم به فراموشی سپرده می شوند و می میرند " من زالم " روایتگر یکی از این اسطوره ها یعنی زال و سیمرغ است.

 گفتنی است ، ازاصفهان از بین 7 فیلم راه یافته  به جشنواره فیلم کوتاه تهران ، فیلم " من زالم " ساخته ی هومن نادری در بخش کتاب و سینما برگزیده هیات داوران قرار گرفت.

انتهای پیام / س

درخشش اصفهانی ها در جشنواره فیلم کوتاه تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.