برای جلوگیری از زیان کشاورزان

صادرات سیب‌زمینی اردبیل از سر گرفته شود

نماینده مردم اردبیل،‌نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: با هدف جلوگیری از زیان بیش از این کشاورزان استان نیاز است تا ممنوعیت صادرات سیب‌زمینی از اردبیل لغو شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ صدیف بدری، نماینده مردم شهرستانهای اردبیل، نیر،‌نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ممنوع بودن صادرات محصول سیب زمینی، این اقدام را ظلم بزرگی در حق کشاورزان استان دانست و گفت: نیاز است تا هرچه زودتر مجوز صادرات سیب‌زمینی در اردبیل صادر شود.

وی ادامه داد: هزینه تمام شده تولید سیب زمینی برای هر کیلوگرم 20 هزار ریال است که در حال حاضر کشاورزان قادر به فروش محصول خود به این قیمت نیز نیستند.

بدری گفت: در صورت صادرات این محصول ، کشاورزان می توانند دست کم قیمت تمام شده تولید سیب زمینی را کسب کنند.

نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحریم های آمریکا علیه کشورمان گفت: آمریکا و همدستانش به فکر منافع خود هستند و در این میان نباید سکوت اختیار کرده و سنگر اقتصادی را خالی نگهداشت.

بدری اضافه کرد: مسئولان باید از تولید کنندگان بویژه در بخش کشاورزی حمایت کرده و منتظر نباشند تا استکبار جهانی برنامه جدیدی پیاده کند.

وی اضافه کرد: در هشت ماه گذشته تولید کنندگان صنعتی و کشاورزی بزرگترین مظلومان اقتصادی بوده اند که نتوانستند سودی از تولیدات خود به دست آورند و نیازمند حمایت هستند.

انتهای پیام/س

لغو ممنوعیت صادرات سیب زمینی اردبیل

برچسب ها: سیب زمینی ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار