امام جمعه کرمانشاه ؛

ملت ما پرشورتر از قبل در روز ١٣ آبان حضور می‌یابند

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به تهدید شروع تحریم‌های جدید علیه ایران گفت: در این شرایط ملت ایران مقاوم‌تر از گذشته مقابل استکبار ایستاده‌اند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، آیت‌الله مصطفی علما  امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته کرمانشاه اظهار داشت: حضور در پیاده‌روی عظیم اربعین حسینی (ع) نشان از تقوی است و این حرکت بزرگ به برکت خون شهدا و استقامت ملت بزرگ ایران شکل گرفته است.

وی بیان  کرد: امروز روز حاکمیت اسلام است و جوانان ما باید آن را حفظ کنند و نسل به نسل به آیندگان بسپارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت ١٣ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بیان کرد: پیغمبر اکرم (ص) تا آخرین لحظات عمر پربرکت خود در مقابل استکبار ایستادند و ملت ما با تاسی از ایشان در مقابل استکبار ایستاده است.

خطیب جمعه کرمانشاه گفت: امسال روز ١٣ آبان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، چرا که شخصی نادان این روز را به عنوان روز تحریم ما قرار داده است، اما ملت ما باز هم پرشورتر از قبل در این راهپیمایی حضور می‌یابند و به دنیا نشان می‌دهند مقاوم و استوارتر از همیشه ایستاده‌اند.

امام جمعه کرمانشاه همچنین با گرامیداشت هفته وقف اظهار داشت: وقف سرمایه‌ای ماندگار است که برای انسان باقی می‌ماند در استان کرمانشاه برخی از موقوفات ٢٤ هزار عقبه دارند.

انتهای پیام/ز


وقف سرمایه‌ای ماندگار است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار