مقابله با خوی استکبارستیزی در شعار مرگ بر آمریکا

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: شعار مرگ برآمریکا مقابله با برتری طلبی، خوی استکباری و انسان ستیزی دولتمردان مستبد آمریکا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان در خطبه های نماز جمعه امروز در مصلای امام خمینی این شهر ، 13 آبان را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و حتی تاریخ ایران عنوان کرد و گفت : روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز ، روز ایستادگی ملت ایران برابر هجمه های ظالمانه و خوی استکباری دشمنان ایران و اسلام است.

وی با اشاره به انتقاد ناخوشایند برخی افراد معلوم الحال از شعارها و برنامه های ارزشی مردم ایران و چرخش سیاسی آنها به طرف دشمنان قسم خورده ایران اسلامی، افزود : شعار مرگ بر آمریکا ، مقابله با برتری طلبی ، خوی استکباری و انسان ستیزی دولتمردان مستبد آمریکاست.

امام جمعه رشت خاطرنشان کرد : مرگ بر امریکا ، ایستادگی برابر دشمنی است که جنگ هشت ساله را به ملت ما تحمیل کرد ، سلاح شیمیایی را به صدام جانی داد ، مسلمان کشی را در کشورهای مختلف به راه انداخت ، تحریم های ظالمانه علیه مردم ایران روا داشت و به تعهداتش در برجام عمل نکرد و با اینحال مقابله با ملت ایران را هم در دنیا ترویج می کند.

آیت الله فلاحتی در بخشی دیگر از خطبه ها با اشاره به درپیش بودن روز فرهنگ عمومی ، ساماندهی مسایل فرهنگی را یکی از بزرگترین و مهمترین پروژه های سامان بخشی عنوان کرد و گفت : توجه به فرهنگ عمومی جامعه و بسترسازی برای ایجاد و حفظ فرهنگ درست اخلاقی – اسلامی در جامعه دینی بسیار ضروری و لازم است که البته در این حوزه در ابتدای راه هستیم و جا برای کار زیاد است.

وی ترویج فرهنگ اجرای درست فریضه امر به معروف و نهی از منکر و مبارزه با هنجارشکنان اجتماعی را از مهمترین وظایف دست اندرکاران فرهنگی – اجتماعی کشور دانست.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه با اشاره به شهادت جانگداز پلیس وظیفه شناس هنگام انجام وظیفه گفت : برخی مسوولان ودست اندرکاران باید احساس شرمندگی کنند که نتوانسته اند هنجارشکنان را در جای خود بنشانند وآنان به قدری گستاخ شوند که یک نیروی پلیس، نگهبان جان و مال و ناموس مردم را حین انجام وظیفه به شهادت برسانند.

انتهای پیام/اص

خطبه‌های نماز جمعه رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.