ناامیدی مقامات آمریکایی و بولتون در نحوه اجرای تحریم‌های ضد ایرانی

به گفته ان‌بی‌سی نیوز، مقامات ضد ایرانی در داخل و خارج از دولت ترامپ از جمله جان بولتون، مشاور امنیت ملی کاخ سفید از درماندگی و عقب نشینی آمریکا در اجرای تحریم‌ها ناامید شده‌اند.

ناامیدی مقامات آمریکایی و بولتون از عقب نشینی این کشور در اجرای تحریم‌های ضد ایرانیبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ان‌بی‌سی نیوز، مقامات ضد ایرانی در داخل و خارج از دولت ترامپ از جمله جان بولتون، مشاور امنیت ملی کاخ سفید از درماندگی و عقب نشینی آمریکا در اجرای تحریم‌ها ناامید شده‌اند.

این درحالی است که آمریکا بعد از خروج از برجام در اردیبهشت‌ماه سال جاری ادعا کرده بود قصد دارد فشاری حداکثری را علیه ایران اعمال کند.

ان‌بی‌سی نیوز به نقل از پنج منبع آگاه گزارش داد، سیاست مداران ضد ایرانی آمریکا بعد از فهمیدن اینکه راهبرد تحریمی آمریکا با فشار‌های وعده داده شده فاصله زیادی دارد ناامید شده‌اند.

بلومبرگ در گزارشی به نقل از منابع آگاه گزارش داد آمریکا موافقت کرده است به هشت کشور از جمله ژاپن، هند و کره جنوبی اجازه دهد به خرید نفت ایران پس از اعمال تحریم‌ها در ۴ نوامبر (۱۳ آبان) ادامه دهند.

این عقب‌نشینی در حالی صورت می‌گیرد که چند ماه پیش مقامات دولت ترامپ در گفتگو با رسانه‌ها با قاطعیت اعلام کردند که با توجه به تمایل ترامپ برای به صفر رساندن فروش نفت ایران، صدور معافیت برای ادامه خرید نفت از این کشور جزو گزینه‌های آنها نیست.

به نوشته این خبرگزاری، در حالی که هنوز هم هدف دولت آمریکا به صفر رساندن فروش نفت ایران است، این کشور مجبور شده معافیت‌هایی به برخی واردکنندگان نفت از ایران ارائه دهد.

انتهای پیام/

مقامات ضد ایرانی آمریکا از نحوه اجرای تحریم‌ها علیه ایران مایوس‌اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حبیب اله جعفری
۱۸:۳۵ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
با دشمن باید دشمن بود وراهی برای سازش با او نیست لکن باید برای هر مکر و ترفندی متناسب و مطابق با آنها در تقابل مکر بکار بست که دستور قرآن "و مکرو و مکرالله و الله خیر الماکرین" است و خدا و مومنانش پیروزمند و این وعده خدا است و تخلف ناپذیر است.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۰۹ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
جان بولتون: تازه اول نا امیدی تان است اگر مثل برادران دالتون هفت پشت در پشت هم که جان بولتون داشته باشید در مقابل تز و دکترین ملت ایران کاری نمی توانید بکنید چرا که ما درس از امام حسین(ع) گرفته ایم که هرگز زیر بار ذلت نرویم حتی اگر همه کشته شویم یعنی :" هیهات منا الذلة"و رهبری زنده داریم که هزارو چندصدسال است که صاحب ما و مملکت ماست که حتی شنهای بیابان سربازان اویند و تحت امرش هستند(حمله آمریکا-طبس ) از اول هم شما آمریکائیها در مورد ما ایرانیان راه را به خطا رفتید این خطای راهبردی و استراتژیک شماست ما میخ هستیم که هر چه شما فشار وارد کنید ثابت قدم تر میشویم...در پایان هم بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گفت و هم رهبر فرزانه ما:""آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند به قولی آمریکا عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر...""
آخرین اخبار