واکنش صاحب امتیاز سریال بازی «تاج و تخت» به توئیت اخیر ترامپ

شرکت HBO تهیه‌کننده سریال «بازی تاج و تخت»، در بیانیه‌ای به استفاده از شعار این سریال در توئیت ترامپ واکنش نشان داد.

واکنش صاحب امتیاز سریال بازی «تاج و تخت» به توئیت اخیر ترامپبه گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شب گذشته دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا توئیتی را با طرح پوستر سریال بازی «تاج و تخت» منتشر کرد و در آن از بازگشت تحریم ها خبر داد. او به جای شعار این سریال (زمستان در راه است) نوشت: تحریم ها در راه است.

امروز شرکت HBO  صاحب امتیاز این سریال در بیانیه ای رسما اعلام کرد که این کار به دنبال مقاصد سیاسی انجام شده است و ما با هر گونه سوء استفاده از امتیاز این سریال در در جهت اهداف سیاسی مخالف هستیم.

در این بیانیه آمده است که این عمل به هیچ عنوان مورد تایید این شرکت نیست و ما از انجام آن بی اطلاع بودیم و هیچ گونه هماهنگی با ما به عنوان صاحب اثر انجام نگرفته است.

گفتنی است؛ بازی تاج‌ و تخت (Game of Thrones) یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی به سبک خیال‌پردازی حماسی است که توسط دیوید بنیاف و دی. بی. وایس برای شبکه اچ‌بی‌او ساخته شده‌است. این مجموعه برگرفته از پرفروش‌ترین مجموعه داستان‌های فانتزی جرج مارتین است.

این سریال به دلیل خشونت بی اندازه و ابتذال جنسی مورد انتقاد بسیاری از اهالی هنر در آمریکا قرار دارد. همچنین این سریال به دلیل صحنه‌های آزار دهنده با محدودیت سنی در شبکه اچ بی اُ پخش می شود.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: سینمای جهان ، سینما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار