برگزاری 10 یادواره شهدای دانش‌آموز در سطح مدارس بدره

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بدره با اشاره به برگزاری ۱۰ یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی در شهرستان گفت: این یادواره‌ها در سایر مناطق این شهرستان‌ ادامه خواهد داشت.

برگزاری 10 یادواره شهدای دانش‌آموز در سطح مدارس بدره

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ کرم فرجی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بدره اعلام کرد : بسیج نمادی از کلید واژه‌های برتری، سروری، یاری‌گری و جهادگری است که هر کدام دریایی معنا را با خود به همراه دارند.


وی افزود: اجرای یادواره شهدای دانش‌آموز گام ارزشمندی در تکریم شهدا و معرفی رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدای دانش‌آموز به نسل جوان و آیندگان است.


فرجی، فرهنگ بسیجی را یک روحیه و تفکر ذکر کرد و گفت: بسیج در تمام عرصه‌ها با صلابت ورود کرده و هرجا نشانی از بسیج باشد، جهادگری و ایثارگری در آن هویداست.


وی بسیج را صداقت، شجاعت، رشادت، شهامت، عشق و معنویت معنا کرد و ادامه داد: ما در حکومت مبتنی‌ بر ولایت فقیه زندگی می‌کنیم و وجود مقام معظم رهبری به‌ عنوان الگوی عملی بسیجیان باعث شده تا در آینده نزدیک شاهد ایرانی آباد و آزاد با قدرت اول علمی، اقتصادی و فناوری در منطقه باشیم.


فرجی با اشاره به نقش دانش‌آموزان و فرهنگیان در دوران هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: شهرستان بدره در دوران هشت سال جنگ تحمیلی هفت شهید دانش‌آموز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام/ه

برگزاری یادواره شهدا

برچسب ها: شهدا ، مدافعان حرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.