برنامه ريزی گسترده صداوسيمای مرکز زنجان برای 13 آبان

با فرا رسیدن روز ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی، صداوسیمای مرکز زنجان برنامه ریزی‌های گسترده‌ای را برای این موضوع انجام داده است.

برنامه ريزی گسترده صداوسيمای مرکز زنجان برای 13 آبانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛با فرا رسیدن روز ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی، صداوسیمای مرکز زنجان برنامه ریزی‌های گسترده‌ای را برای این موضوع انجام داده و سعی دارد در قالب برنامه‌های مختلف خود، ۴۰ سال توطئه و دشمنی‌های استکبار جهانی با انقلاب نوپا و شکوهمند اسلامی ایران را به تصویر کشیده و تبیین نماید.

معاونت سیمای مرکز برای پرداخت مناسب و شایسته به موضوع ۱۳ آبان برنامه ریزی‌ها و اقدامات مهمی را انجام داده است. در این راستا رویکرد تمام برنامه‌های پرمخاطب، برند و زنده شبکه اشراق از قبیل:، صبحگاهی (سلام زنجان)، خانواده (آلاچیق) و شبانگاهی (گجه لر) با موضوع ۱۳ آبان و با آیتم‌های مرتبط و متنوع از قبیل: گزارش مردمی و میهمان‌های ویژه وله‌ها و سرود‌های حماسی ضد استکباری، اجرای زنده گروه‌های سرود  برای تبیین اهمیت حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان خواهد بود.

همچنین برنامه سیمای ورزش که روز پنجشنبه دهم آبان بصورت زنده و با حضور چهره‌های محبوب و قهرمانان ورزشی پخش خواهد شد به صورت ویژه به این مناسبت مهم پرداخت خواهد کرد.

از دیگر برنامه‌های سیما همچنین می‌توان به پخش ویژه برنامه مستند سریالی کوتاه تاثیر گذار تولیدی این مرکز با عنوان «در مکتب امام» که با استفاده از فرمایشات امام خمینی (ره) بصورت مصداقی جنایت‌های شیطان بزرگ در مقابله با نظام اسلامی را ذکر می‌کند، اشاره کرد.

علاوه براین یک ویژه برنامه میزگرد تحلیلی با حضور تعدادی از دانشجویان نیز به مدت ۶۰ دقیقه آماده شده که در زمان مناسب پخش خواهد شد.

روز ۱۳ آبان هم ویِژه برنامه زنده با موضوع پوشش راهپیمایی زنجان به روی آنتن خواهد رفت و شامل آیتم‌های مختلف و متنوعی از قبیل: حضور میهمانان ویِژه، اجرای زنده موسیقی و سرود در استودیو و پخش تصاویر راهپیمایی پرشور زنجان و. خواهد بود.

پخش سیما هم همچنین اغلب برنامه‌های تامینی اعم از مستند‌ها، فیلم‌های سینمایی و میان برنامه‌ها در این چند روز منتهی به ۱۳ آبان را با رویکرد ضد استکباری آماده کرده است. سخنرانی‌های کوتاه شده و زیر نویس‌های متعدد و مرتبط با ۱۳ آبان از حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب، در تبیین اهمیت این مناسبت و حضور در راهپیمایی از دیگر برنامه‌های سیما در این خصوص می‌باشد.

معاونت صدای مرکز نیز برنامه‌های متنوعی را برای این موضوع تدارک دیده است. رادیو استانی رویکرد تمامی برنامه‌های روتین و پرمخاطب خود از قبیل: برنامه‌های صبحگاهی، جوان، نوجوان، عصرگاهی و. را به این مناسبت مهم اختصاص داده است.

اطلاع رسانی در مورد زمان و مسیر راهپیمایی در شهر زنجان و شهرستان‌های استان در برنامه‌ها و باکس‌های پخش، ترغیب و تشویق مردم به شرکت در راهپیمایی روز ۱۳ آبان و محکوم کردن اقدامات خصمانه دشمنان نظام بویژه آمریکا، استفاده از ظرفیت رادیو نما در تبیین دشمنی‌های آمریکا با مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی، انعکاس حضور مردم در راهپیمایی‌های مختلف بویژه راهپیمایی روز ۱۳ آبان و اطلاع رسانی در مورد راهپیمایی و. از دیگر اقدامات و برنامه‌های صدا برای ۱۳ آبان می‌باشد. رادیو همچنین راهپیمایی شهر زنجان را نیز به صورت زنده پخش خواهد کرد.

معاونت خبر مرکز زنجان هم همگام با سایر معاونت‌های تولیدی، مهیای پوشش گسترده این موضوع مهم شده است. موضوعات مهمی، چون رویکرد توانمندی جوانان - عدم وابستگی _. استکبار ستیزی با محوریت و تمرکز بر خوی استکباری آمریکا، وطن پرستی با تکیه بر ارزش‌های انقلابی، ایجاد شور و نشاط و امید به آینده و. از جمله موضوعاتی است که خبر مرکز زنجان در سرلوحه کار‌های خود برای ۱۳ آبان قرار داده است و در قالب تولید ۸ گزارش خبری و تولیدی از توانمندی‌های دانش آموزان و دانشجویان، یک برنامه گفتگوی ویژه خبری مختص دانش آموزان و دانشجویان، تولید ۳ تفسیر خبری و در نهایت پوشش گسترده راهپیمایی در اقصی نقاط استان با استقرار اکیپ‌های مختلف خبری، به این مناسبت مهم در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی پرداخت خواهد کرد.

معاونت فضای مجازی هم اقدامات خوبی را برای حضور موثر در فضای مجازی انجام داده است که از آن جمله می‌توان به تولید یک آیتم درباره کودتای ۲۸ مرداد و تعطیلی مطبوعات استان زنجان، تولید ۲ مورد اینفوگرافیک، تولید ۲ مورد پوستر، تهیه یک یادداشت ویژه درباره آمریکا و پوشش رسانه‌ای راهپیمایی ۱۳ آبان  اشاره نمود.
 
انتهای پیام/ن

 

مراسم 13 آبان در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.