سیزدهم آبان ماه یادآور عزم تاریخی ملت ایران در برابر زیاده‌خواهی قدرت‌های بیگانه است

«سیزدهم آبان ماه» یادآور عزم تاریخی ملت ایران بر حفظ استقلال و اعتلای هویت خود در برابر زیاده‌خواهی قدرت‌های بیگانه است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان به مناسبت 13 آبان سالروز مبارزه با استکبار جهانی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: «سیزدهم آبان ماه»  یادآور عزم تاریخی ملت ایران بر حفظ استقلال و اعتلای هویت خود در برابر زیاده‌خواهی قدرت‌های بیگانه است. دشمنان ایران اسلامی به سرکردگی آمریکای مستکبر از آغاز نهضت حضرت امام خمینی (ره) درصدد ضربه به انقلاب اسلامی بوده اما به فضل الهی و حضور مردم بصیر و فهیم ایران درصحنه‌های مختلف انقلاب و رهبری حکیمانه حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) این توطئه‌ها خنثی شد و چیزی جز افزایش نفرت و انزجار مردم ایران نسبت به آمریکای جنایتکار و بیشتر شدن فریاد «مرگ بر آمریکا» برجای نگذاشته است.

شعار «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر صهیونیست» ترجمان شعار راهبردی اصحاب کربلا و تربیت‌یافتگان مکتب عاشورایی در مقطع حساس تاریخ امروز انقلاب اسلامی است. بازخوانی سیاهه دشمنی‌های آمریکا و اقدامات خصمانه و جنایات دولتمردان کاخ سفید و متحدان غربی و فریب‌خوردگان منطقه‌ای آنان بایستی در ایام‌الله 13 آبان به‌عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی مورد تأکید ویژه قرار گیرد.

جنبش دانشجویی و دانشجویان انقلابی با بصیرت مثال‌زدنی خود و به تأسی از امام امت (ره) و تحت رهنمودها و فرمان‌ها رهبر معظم انقلاب اسلامی، دوشادوش ملت عزیز، مجاهد و انقلابی ایران نشان داده است که جریانات دانشجویی برخاسته از متن مردم برای برچیدن رژیم‌ها، رویه‌ها و قواعد مبتنی بر ظلم، در مقابل هر مستکبری که بخواهد عزت مردم مسلمان ایران را پایمال و مانع دستیابی آنان به آرمان‌های بلند اسلامی‌شان شوند، به مبارزه علمی و عملی پرداخته و این انقلاب شکوهمند را تا فتح قله‌های عالی، پشتیبانی و حمایت خواهند نمود.

دانشجویان ایران اسلامی به پاسداری از خون شهدای والامقام 13 آبان، خود را متعهد می‌بینند که پیام استکبارستیزی 13 آبان و مقابله با ستم‌پیشگان و به ویژه آمریکای جهان خوار را سرلوحه عمل خود قرار دهند. جنبش دانشجویی اجازه نفوذ فکری و فرهنگی در بدنه انقلاب شکوهمند اسلامی که مایه امید مردم مظلوم و ملت‌های آزاده جهان است به دست عناصر خودفروخته و غرب‌زده را نخواهد داد.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان در این بیانیه تصریح کرده است: حافظه تاریخی ملت و به خصوص دانشجویان که نماد آگاهی و بیداری هر جامعه‌ای هستند هیچ‌گاه جنایات و خیانت‌های دولت آمریکا را در حق خود فراموش نخواهند کرد و همان‌طور که رهبر انقلاب فرمودند ما به صداقت آمریکایی‌ها اعتماد نداریم؛ ما دانشجویان نیز در دوران اجرایی برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) و وضعیت کنونی به دقت اَعمال و رفتار طرف مذاکراتی غربی را در عمل به وعده‌هایشان، رصد می‌نماییم و اعلام می‌کنیم که هر زمان غربی‌ها بار دیگر در برابر ملت ایران از سر زور و تهدید و فشار وارد شوند، همچون همیشه، آماده دفاع از سربلندی و استحکام نظام جمهوری اسلامی و آرمان‌های رفیع انقلاب اسلامی هستیم.

اعلام می‌داریم جنبش اصیل دانشجویی خود را وامدار و بدهکار هیچ حزب و جریان و گروهی ندانسته و تنها خود را متعلق به انقلاب و اهداف مترقی آن می‌داند و اجازه نخواهد داد دشمنان به‌وسیله جریانات خزنده برانداز و معاندین و فریب‌خوردگان داخلی، سناریوهای پوشالی و از پیش شکست‌خورده خود را در دانشگاه‌ها پیاده‌سازی نمایند چراکه میدان دانشگاه با حضور دانشجویان انقلابی، مؤمن به آرمان‌های اسلام ناب محمدی (ع) و مشرف به نقشه‌های دشمنان، قطعاً به صحنه شکست و مفتضح شدن آنان تبدیل خواهد شد.

در پایان  شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان  با دعوت از دانشجویان و مردم عزتمند و انقلابی و فهیم استان اصفهان برای حضور هرچه پرشورتر در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان ماه و ضمن برائت جدی از امریکای جنایتکار، رژیم صهیونیستی، انگلیس خبیث؛ اعلام می‌دارد که رسیدن به اقتصاد مقاومتی به مفهوم واقعی و ایجاد تولید و اشتغال پایدار جز در گرو اعتماد به توان داخلی و بیزاری و عدم اعتماد به ابلیس زمان امکان‌پذیر نبوده و ما دانشجویان انقلابی اصفهان با تأسی از دانشجویان شهیدی که با خون پاکشان، نهال مقدس انقلاب اسلامی را آبیاری نمودند، عهد می‌بندیم همچون سالار شهیدان، حضرت حسین‌ابن‌علی (ع)،‌ و یاران باوفایش در مقابل هیچ قدرتی استکباری سر تعظیم فرود نیاورده و امریکا را زیر پا له خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/م

 

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان درمورد راهپیمایی 13 آبان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار