دعوت فرهنگیان و دانش آموزان خوزستانی در راهپیمایی ۱۳ آبان

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از تمامی فرهنگیان و دانش آموزان خوزستانی برای شرکت در راهپیمایی بزرگ یوم الله ۱۳ آبان دعوت کرد.

محمد تقی زاده، مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان ماه امسال با حضور پرشور فرهنگیان و دانش آموزان خوزستانی راس ساعت ۹ صبح از محل فلکه شهدا به سمت حسینیه اعظم اهواز برگزار خواهد شد‌.

وی با بیان اینکه حضور پرشور دانش آموزان و فرهنگیان خوزستانی در این رویداد پیام مهمی برای جهانیان خواهد داشت، بیان کرد: مردم خوزستان در جای جای تاریخ ثابت کرده اند که با روحیه استکبارستیزی از کیان میهن دفاع می کنند و با حضور حماسی خود در عرصه های مختلف لرزه بر اندام مستکبران جهان خواهد انداخت.

تقی زاده افزود: دانش آموزان خوزستانی به عنوان آینده سازان این سرزمین در صف اول راهپیمایی حضور خواهند داشت تا با شعارهای ضد استکباری خود راه و روش مبارزه و مقاومت را بیاموزند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: فردا همه خواهند آمد تا بار دیگر با آرمان های امام رهبری بیعت کنند و ایثار و مقاومت در برابر مستکبران عالم را به رخ جهانیان بکشند.

انتهای پیام/گ

دعوت سازمان ها از مردم برای حضور در راهپیمایی 13 آبان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.