سیزدهم آبان روز استکبار ستیزی ملت ایران

سازمان تبلیغات اسلامی به مناسبت ۱۳ آبان بیانیه ای را صادر کرد.

سیزدهم آبان روز استکبار ستیزی ملت ایرانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سازمان تبلیغات اسلامی به مناسبت ۱۳ آبان بیانیه ای را صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

سیزدهم آبان نقطه پیوند برگه‌ای زرین از تاریخ آزادگی ملت بزرگ ایران است. دستگیری و تبعید سلسله جنبان نهضت اسلامی ملت ایران در پی به تصویب رساندن لایحه کاپیتولاسیون از سوی رژیم طاغوت، به‌منزله آتشی بود که در خرمن حاکمیت اهریمنی افتاد و انقلاب اسلامی را در مسیر تازه‌ای افکند. همچنین در آغازین سال‌های حاکمیت جمهوری اسلامی همان پیر فرزانه بود که حرکت هوشمندانه دانشجویان مسلمان را در تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ آمریکای مستکبر، تأیید فرمود و آن را انقلاب دوم و بزرگ‌تر از انقلاب بهمن ۵۷ دانست. جنبش دانشجویان پیرو خط امام باعث شد صدای آزادیخواهی و استکبارستیزی ملت ایران به گوش جهانیان برسد و این‌چنین بود که سیزدهم آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام گرفت.

۱۳ آبان ۹۷ مردم شریف ایران با تأسی از پیام آزادی‌خواهی سالار شهیدان به عالمیان نشان خواهند داد که همواره گوش‌به‌فرمان ولی امر خود در خط ولایت خواهند ماند و زیر بار ذلت طاغوت‌های زمان نخواهند رفت.

سازمان تبلیغات اسلامی به مناسبت ۱۳ آبان، روز مبارزه با استکبار و ظلم‌ستیزی بر لزوم حضور امت مسلمان ایران در برابر دسیسه‌های استکبار تأکید می‌ورزد.

انتهای پیام/ ش

سیزدهم آبان روز استکبار ستیزی ملت ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.