آیت الله دری نجف آبادی مطرح کرد؛

۱۳ آبان روز وحدت ملی در برابر زیاده خواهی‌های آمریکا

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و مجلس خبرگان رهبری گفت: ۱۳ آبان روز وحدت ملی در برابر زیاده خواهی‌های آمریکاست.

۱۳ آبان روز وحدت ملی در برابر زیاده خواهی‌های آمریکاآیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ ضمن گرامیداشت روز ۱۳ آبان و یاد امام و شهدا گفت: روز سیزده آبان در تاریخ مانشان یک روز با عظمتی از وحدت ملی انسجام ملی در برابر استکبار و صهیونیسم و در برابر زیاده خواهی‌های آمریکاست.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به توطئه‌های آمریکا در گذشته وحال بر ضد ایران افزود: شاهد هستیم که آمریکایی‌ها دوباره توطئه‌هایی را در سر دارند وتحریم مجدد کشور ما، تحریم نفتی ما، تحریم بانکی ما، تحریم سوئیفت ما، و ده‌ها فقره دیگر را در منطقه علیه جمهوری اسلامی ایران دارند تدارک می‌بینند.

وی اضافه کرد: فتنه دیگر که آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران در حال تدارک هست این است که تلاش می‌کند که جبهه عربی مقابل جمهوری اسلامی ایران ایجاد کند و دنبال ایجاد جبهه عبری، عربی، صهیونیستی و آمریکایی علیه جمهوری اسلامی ایران است و البته قبلاً هم این کار را میکرد.

مبارزه با توطئه‌هاو تحریم‌های آمریکا در همه عرصه‌ها همراه با مجاهدت

نماینده، ولی فقیه دراستان مرکزی ادامه داد: این مرحله باید با قدرت و عظمت برای مبارزه با توطئه‌هاو تحریم‌های آمریکا در همه عرصه‌ها همراه با مجاهدت طی شود و همانطور که ملت بزرگ و شریف ما در طول ۴۰، ۵۰ سال گذشته نشان دادند از این مرحله هم سربلند بیرون خواهند آمد.

وی با بیان کرد: یک نمونه از مجاهدت‌ها راهپیمایی با عظمت و باشکوه ۱۳ آبان است که دانشجویان، دانش‌آموزان و ملت شریف ایران باید آگاهانه مسیر را انتخاب کنند و در صحنه باشندو روز ۱۳ آبان در حقیقت روز بیداری ملت ما، امت ما، آمادگی ملت ما برای جهاد پایدار در میدان جهاد فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، دفاعی و امنیتی در برابر استکبار و صهیونیسم و عمالشان است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: مردم شریف استان مرکزی پا به پای همه استان‌های کشور پا به پای همه ملت در همه صحنه‌ها حضور داشته اند و این روز بزرگ را هم مجددا در صحنه حضور خواهند داشت و یکبار دیگر قدرت خودشان را به آمریکایی نشان می دهند.

سیزده آبان بزرگ و تاریخی برای ملت بزرگ ما و ملت‌های بزرگ منطقه و جهان اسلام

وی تصریح کرد:روز سیزده آبان در تاریخ انقلاب اسلامی و برای ملت بزرگ ما و ملت‌های بزرگ منطقه و جهان اسلام یک روز بسیار بزرگ و تاریخی است.

آیت الله دری نجف آبادی گفت: از سال ۴۳ که امام رضوان‌الله علیه  بر ضدکاپیتولاسیون سخنرانی کردند و به بورسای ترکیه و بعد هم به نجف اشرف تبعید شدند ومبارزه بی امان خودشان را با آمریکا و استعمار غرب و مزدورانش داخلیشان ادامه دادند تاسال ۵۷ که دانش آموزان به دست  رژیم جبار پهلوی به شهادت رسیدند و سال‌  ۵۸ که لانه جاسوسی آمریکا در کشور به دست دانشجویان ما تسخیر شد تا روزی که شهید حسین فهمیده به درجه رفیع شهادت رسیدند تمام این‌ها نشان می‌دهد۱۳ آبان در تاریخ بزرگ ملت ماروز سرنوشت بوده است.

وی ادامه داد: اگر یک ملت می‌خواهد استقلال داشته باشند، روی پای خودش بایستد، مقابل بیگانگان قدرت داشته باشد، اسیر بیگانگان نباشد، دل در گرو دشمنان اسلام نداشته باشد، اسیر دستور ترامپ و نتانیاهو و بن سلمان نباشد این ملت باید در همه عرصه‌ها حضوری آگاهانه، مجاهدانه انقلابی داشته باشند.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: قطعاً این حضور آگاهانه شجاعانه همراه با صبر، همراه با قناعت و صرفه جویی همراه با عدم وابستگی به بیگانگان  همراه با کاهش مصرف کالا‌های وارداتی  همراه با تاکید بر تولیدات داخلی   پیروزی و سربلندی ملی و رمز پیروزی و سربلندی همه ملت ماست.

۱۳ آبان روز وحدت ملی در برابر زیاده خواهی‌های آمریکا

انتهای پیام/ ج

برچسب ها: اخبار سیاسی ، 13آبان97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.