کارآفرین نمونه استانی:

تدریس مبتنی بر بازی های رایانه ای یک شیوه ی نوین در مدارس

مدیرشرکت آدراپاناگیم گفت: امروزه تدریس مبتنی بر بازی های رایانه ای یک شیوه ی نوین در نوع تدریس مدارس است

تدریس مبتنی بر بازی های رایانه ای یک شیوه ی نوین در مدارسبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، عارف سرمدی کارآفرین نمونه استانی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بازی جاده های دانش که از ساخته های این شرکت است موفق به احراز رتبه ی اول جشنواره تولیدمحتوای الکترونیکی وزارت آموزش و پرورش شده است.
وی  ضمن اشاره به اینکه صفر تا صد ِ طراحی و اجرای این بازی را شخصا به عهده داشته است تصریح کرد: بر طبق گفتگوهای انجام شده با اداره کل آموزش و پرورش استان مدارس موظف شده اند تا این بازی را از طریق سایت فرزانش خریداری کرده و در اختیار دانش آموزان قرار دهند.
کارآفرین نمونه استانی در ادامه بیان کرد: سبک این بازی در قالب رالی است و قصد داریم نسخه های دیگر سبکهای بازی کامپیوتری همانند سبک تیراندازی،فضایی و پازلی را نیز برای این مجموعه طراحی کنیم تا بتوانیم تمامی علایق کاربران را پوشش دهیم.
مدیرشرکت آدراپاناگیم همچنین بیان کرد: این بازی برای مقطع ابتدائی تا دوم دبیرستان طراحی شده و در اختیار کاربران قرار گرفته است.
سرمدی در ادامه اظهار نمود: امروزه تدریس مبتنی برروشهای آموزشی با کمک بازیهای رایانه ای  یک شیوه ی نوین در نوع تدریس مدارس است و هدف ما نیز از طراحی اینگونه بازیها ترویج تدریسهای نوین در سطح مراکز علمی است.
وی در رابطه با هزینه ی ساخت این بازی نیز گفت: مبلغی افزون بر 5 میلیون تومان صرف این بازی شده است که فروش نسخه های بازی تا حدودی توانسته این هزینه را برگرداند .
این طراح بازیهای رایانه ای در بخش دیگری از سخنانش به برپایی اولین جشنواره بازیهای رایانه ای اسدآباد توسط شرکت آدراپاناگیم و احراز کارآفرین نمونه استانی توسط خویش اشاره نمود و بیان کرد: استقبال مسئولین آموزش پرورش اسدآباد از بازی فوق جای تقدیر دارد که امیدواریم این استقبال باعث گسترش استفاده از روشهای نوین تدریس شود.

تدریس مبتنی بر ابزار ارتباطی یک شیوه ی نوین در مدارس

انتهای پیام/د.ا

تدریس مبتنی بر ابزار ارتباطی مورد توجه مدارس قرار گیرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.