معاون آموزش و پرورش اردکان خبر داد؛

برگزاری مانور پدافند غیر عامل در مدارس

معاون آموزش و پرورش شهرستان اردکان از برگزاری مانور پدافند غیر عامل در این شهرستان خبر داد و گفت: دانش آموزان با عملیات امداد و نجات، مهار آتش آشنا شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ حمید ادبی معاون آموزش و پرورش شهرستان اردکان گفت: دانش آموزان با سه وضعیت زرد، قرمز، سفید  با راه‌های مقابله با حملات و تهدید‌های هوایی دشمن با عملیات امداد و نجات، مهار آتش آشنا شدند.

ادبی افزود: هدف از برگزاری این مانورو پناه گیری و خروج صحیح از محل در مقابله با بحران‌های احتمالی و کاهش آسیب‌ها در شرایط بحران است وظیفه‌ی ما به عنوان مسولان آموزش و پرورش این است که دانش آموزان را برای بحران های احتمالی آماده کنیم .

سرگرد پاسدار محمد حسین کمالی فرمانده‌ی گردان امام حسین (ع) شهرستان اردکان و مسول برگزاری مانور پدافند غیر عامل گفت: از ۸ تا تا ۱۴ آبانماه هفته‌ی پدافند غیر عامل است که با محوریت فرمانداری شهرستان اردکان این برنامه به گردان امام حسن (ع) واگذار شد و دستگاه‌های مجری و همکاری کننده در این برنامه مشخص شدند.

کمالی افزود: آمادگی دانش آموزان و جامعه برای مقابله با تهدیدات غیر نظامی و مصون سازی جامعه در برابر تهدیدات دشمن از اولویت‌های پدافند غیر عامل است.

 این مانور  با همکاری سپاه پاسداران، گردان عاشورا، بسیج سازندگی، هلال احمر، آتشنشانی اردکان برگزار شد.

انتهای پیام/ی

آشنایی دانش آموزان با مانورو پدافند غیر عامل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار