مدیر شهرداری بافت تاریخی استان یزد؛

مصالح ساخت و ساز در بافت تاریخی یزد تامین می شود

مدیر شهرداری بافت تاریخی استان یزد گفت : شهرداری برای ساماندهی بافت تاریخی، مصالح ساخت و ساز در این بافت را تامین می کند.

داوود کشفی پور مدیر شهرداری بافت تاریخی استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ با اشاره به وجود امتیاز‌های فراوان برای ساخت و ساز در بافت تاریخی گفت : در زمینه تامین مصالح ساخت و ساز و حصار کشی در بافت تاریخی، شهرداری به متقاضیان کمک می رساند.

کشفی پور افزود: همچنین به ملک‌های مسکونی در بافت تاریخی عوارضی تعلق نمی گیرد و عوارض در بافت‌های فرسوده ۵۰ درصد مناطق دیگر است .

وی ادامه داد: به جهت ساماندهی بافت تاریخی، زمین‌های افتاده و خانه‌های مخروب در این بافت بعد از اخطار کوتاه مدت و مهلت دو ماهه به تمکین شهرداری در میاید.

کشفی پور با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی زیادی در سال جاری در بافت تاریخی انجام شده است افزود: احداث تعدادی پارکینگ درون محله‌ای، بدنه و کف سازی محله‌های مانند دروازه قصاب‌ها، خیابان قیام و کوچه‌های اطراف باغ دولت آباد از اقدامات شهرداری در این منطقه است.

مدیر شهرداری بافت تاریخی پروژه مهم شهرداری در بافت تاریخی را تکمیل خیابان ۳۰ متری شهید نقیب زاده حدفاصل خیابان فرخی و بلوار منتظر قائم دانست و گفت: امیدواریم با مشارکت و همراهی ساکنین این محله این پروژه هر چه سریع‌تر به سرانجام برسد.

کشفی پور ضمن قدردانی از شهرواندان یزدی برای استفاده بهینه از ظروف یکبار مصرف در مراسم عزاداری ماه محرم از شهروندان خواست در مراسم عزاداری دهه آخر ماه صفر نیز در زمینه پاکسازی معابر، شهرداری را یاری کنند.

انتهای پیام/ی

مساعدت شهرداری در زمینه تامین مصالح ساخت و ساز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار