رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان:

اگر تحریم ها نبود وحشت آمریکا وجود نداشت / تحریم ها موجب شد تا دستاوردهای موشکی ما پیشرفت کند

رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت : اگر تحریم ها نبود وحشت آمریکا وجود نداشت ؛هیچ سلاحی در کشور ما تولید نمی شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین سید ناصر موسوی لارگانی گفت: آمریکای جنایتکار همواره توطئه کرد اما مردم ما همواره حضورشان در یوم الله سیزده آبان پرشور تر بود و دست نشانده های استکبار این دانش آموزان بودند که ایستادند و جانشان را فدا کردند ؛ یک بار دیگر فریاد مرگ بر آمریکا سر دادند و اگر امام  ما را در سال 43  به ترکیه  تبعید کردند و این نقشه شوم آمریکا بود.

وی بیان کرد:  اگر دانش آموزان ما کشته شدند نقشه شوم آمریکا بود و دیدند نمی توانند با خروش ملت ایران مقابله کنند دست از رژیم پهلوی برداشتند و از همان ابتدای انقلاب دشمنی ها شروع شد .

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت : مردمی که در کنار امام راحل بودند توانستند به این پیروزی دست یابند و دست یاری امام زمان بود که آمریکا نقشه هایش عملیاتی نشد و در این زمان هم مسوولان ما بدانندکه  با اتکا به امام راحل و مقام معظم رهبری می توانند بر دشمنی های آمریکا غلبه کنند.

وی بیان کرد: در برابر تو طئه که ترامپ دیوانه علیه ملت ایران فرستاد نه تنها ملت ها در مقابل ایستادند ، ما از اول انقلاب در تحریم بودیم تحریم ها یک سال و ده سال نیست؛ تحریم ها فرصت بود اگر تحریم ها نبود این اقتدار نداشتیم امام راحل فرمودند رابطه گرگ و میش نداریم ما به فکر تولید نبودیم .

موسوی لارگانی افزود: اگر تحریم ها نبود وحشت آمریکا وجود نداشت ، هیچ سلاحی در کشور ما تولید نمی شد ، وقتی صدام می آمد و موشک می زد مردم فریاد می زدند موشک نشان می دادند اگز تحریم ها نبود به فکر ساخت صلاح نبودیم.

وی افزود: در فاصله کوتاهی فرزندان شما با موشک ها هدف قرار دادند و وقتی شهید محمد طا ها اقدامی و مردم عزیر در آن حادثه به رگبار بستند با فاصله کمی تلافی شد و پس از تلافی ناوهای آمریکا خلیج فارس را ترک کردند.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت :آمریکا اگر چهار نفر در گوشه با ایستاندند در بوغ کرنا می کنند اما باید بدانند این را ببینید که امروز همه مردم در این میدان ایستادند چه قدر مقام معظم رهبری تاکید کردند که فریب دشمنی دشمن را نخورید ، با ملت ایران دشمنی نداریم مگر دولت ایران جدای از مجلس ایران است .

وی بیان کرد:  این مقاوت در مقابل دشمن می توانند در برابر جنگ اقتصادی است و طرح های آن ها را برهم بزنند و جوانان باید پیشرفت های علمی را سرلوحه خود قرار دهند، امروز وضعیت علمی قابل قیاس با اول انقلاب زد. 

 

انتهای پیام/م

 

راهپیمایی 13 آبان در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.