وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با به اشتراک گذاشتن پستی در توئیتر از روحیه‌ی استقلال‌طلبی و استعمارستیزی ملت ایران نوشت.

سلاح تحریم با همدلی مردم و مسئولان بی‌اثر خواهد شد +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همزمان با فرارسیدن روز 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با نام بردن از قهرمان تاریخی کشورمان بر اسقلال طلبی و استعمارستیزی ملت ایران تاکید کرد.

جهرمی در تازه ترین پست توئیتری خود از ستارخان، باقرخان، میرزا کوچک جنگلی و رئیسعلی دلواری نام برد و تاکید کرد ادامه مسیر استقلال‌طلبی در حال حاضر  توسط مسئولین و در گرو خدمت پاک‌دستانه و بی‌منّت به مردم است. او همزمان با آغاز فاز دوم تحریم های ظالمانه و مغرضانه آمریکا بیان نمود سلاح تحریم غرب با همدلی مردم بی‌اثر می‌شود.

آذری جهرمی در توئیتر نوشت: "ملت ایران همواره روحیه‌ی استقلال‌طلبی و استعمارستیزی داشته‌ است. از ستارخان و باقرخان و کوچک جنگلی تا رئیسعلی دلواری، از مشروطیت تا انقلاب اسلامی و دفاع مقدس؛ ادامه مسیر استقلال‌طلبی توسط مسئولین، در خدمت پاک‌دستانه و بی‌منّت به مردم است. سلاح تحریم با #همدلی بی‌اثر خواهد شد."

سلاح تحریم با همدلی مردم و مسئولان بی‌اثر خواهد شد +تصویر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار