مایکروسافت به جستجوی خود گزینه‌های بیشتری اضافه می‌کند

مایکروسافت به نسخه اندروید کیبورد خود، Swiftkey گزینه‌های جستجوی بیشتری اضافه کرده است.

مایکروسافت به جستجوی خود گزینه‌های بیشتری اضافه می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بر خلاف چیزی که همه فکر می‌کردند، مایکروسافت در اولین اقدام خود پس از خرید اپلیکیشن Swiftkey موتور جستجوی Bing را به این اپلیکیشن اضافه نکرد. بنا به هر دلیلی، مایکروسافت متوجه شده است که این ایده خوبی نیست تا کاربران Swiftkey را به استفاده کردن از جستجوی Bing مجبور کند.

به هر حال، آخرین آپدیت این کیبورد کمی تغییر کرده است. مایکروسافت به این کیبورد قابلیتی را افزوده است تا کاربران برای جستجوی یک مطلب از اپلیکیشن Swiftkey خارج نشوند. آخرین نسخه بتای این اپلیکیشن دارای یک دکمه اختصاصی Bing است که به کاربران این کیبورد اجازه می‌دهد تا به صورت مستقیم از این کیبورد جستجو کنند. همچنین این کاربران می‌توانند با این کیبورد، کپچر و کراپ کنند و اسکرین‌شات و آدرس اینترنتی ارسال کنند.

مهمترین تغییراتی که به آپدیت اخیر کیبورد مایکروسافت، Swiftkey اضافه شده مربوط به زبان این موتور جستجو می‌شود که با این تغییرات می‌تواند کاربران بیشتری را به خود جذب کند. این تغییرات شامل موارد زیر می‌شوند:

  • طرح عربی جدید
  • طرح جاوی اسکریپت برای زبان مالایی (زبان مالزی)
  • طرح 12 کلیدی پینیین (زبان ترسیمی چین)

توانایی جستجو در موتور جستجوی Bing قابلیتی است که کاربران کیبورد اختصاصی گوگل، جیبورد با آن آشنا هستند. در نتیجه این خبر خوبی است که توسعه دهندگان بیشتری این قابلیت را به کیبوردهای خود اضافه می‌کنند.


بیشتر بخوانید: چگونگی ایجاد مدرک جدید و ذخیره‌سازی آن در مایکروسافت ورد (Microsoft Word) +آموزش تصویری


انتهای پیام/

مایکروسافت قابلیت‌های جدیدی به کیبورد Swiftkey خود اضافه کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار