امام جمعه هرات مطرح کرد؛

آمریکا بازنده میدان مبارزه است

امام جمعه هرات گفت: آمریکا در کوچکترین امور کشور تسلط نداشته و بازنده میدان مبارزه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ حجت الاسلام جعفری امام جمعه هرات در سخنرانی راهپیمایی ١٣آبان شهرستان خاتم با اشاره به اینکه این روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا است گفت: اگر در ١٣آبان، دانشجویان پیرو خط  امام خمینی (ره) به سفارتخانه آمریکا یورش بردند و بافتح این لانه جاسوسی محل نفوذ آمریکا بسته شد شکستی بسیار سنگین برای آمریکا بود.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به اینکه آمریکا خودرا به عنوان یک سلطنت وح حکومت قابل گسترش جهانی تبلیغ می داند افزود: با تاسخیر لانه جاسوسی او آنچنان سیلی محکمی به آمریکا نواخته شد که از آن روز تاکنون آمریکا  نتوانسته یک پیروزی به دست بیاورد و بازنده میدان مبارزه است .

تهدید های آمریکا هیچ تاثیری در روحیه استکبار ستیزی  جوانان  ندارد

وی گفت: نشان شکست آمریکا این است که روحیه استکبار ستیزی در جوانان ما زنده مانده است و جوانان ما همانند جوانان دوران اول انقلاب نسبت به استقلال طلبی و استکبار ستیزی هیچ تفاوتی ندارند.

حجت الاسلام جعفری خاطر نشان کرد: راهپیمایی یوم الله ١٣آبان پیامد‌های مثبتی دارد اینکه برای همه دنیا و برای همه جوانان دنیا قابل باور شد که می‌شود در مقابل آمریکا ایستاد و حتی روحیه و احساس استقلال طلبی و استکبار ستیزی در همه جوانان به ویژه جوانان منطقه غرب آسیا آنچنان افزایش پیدا کرده که آمریکا این را از چشم ما می‌بیند.

حجت الاسلام جعفری گفت: امروز ما در جنگ اقتصادی با آمریکا هستیم و آن‌ها تصمیم گرفتند که مردم ما را خسته کنند، اما بدانید و امید وار باشید که آمریکا در این عرصه نیز شکست خواهد خورد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: راهپیمایی ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار