معاون هماهنگ کننده ارتش خبر داد؛

آرایش نظامی رزمایش مشترک پدافند هوایی ولایت ۹۷

رزمایش نیرو‌های پدافند هوایی کشور در شرق، شمال، مرکز و غرب کشور از فردا آعاز می‌شود.

آرایش نظامی رزمایش مشترک پدافند هوایی ولایت ۹۷به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه عمومی سمنان گفت: مرحله آغازین رزمایش ولایت ۹۷ با استقرار برق آسا و گسترش سریع تجهیزات اجرا شد.

امیر سیاری افزود: رزمایش در وسعت ۵۰۰ هزار کیلومتر مربع از مناطق شرق، شمال، مرکز و غرب کشور به مدت ۲ روز برگزار خواهد شد.

وی گفت: قرارگاه پدافند هوایی حضرت خاتم با عملیات و اقتدار نیرو‌های پدافند هوایی ارتش،هوافضای سپاه پاسداران و هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران جدیدترین دستاورد‌های بومی را در این رزمایش آزمایش می‌کنند.

به گفته امیر سیاری، این رزمایش شامل مراحل استقرار و گسترش سامانه‌ها در کمترین زمان ممکن در اقصی نقاط کشور و مراحل درگیری و رزم پدافند هوایی در بخش‌های هوا پایه و زمین پایه، کشف، شناسایی، رهگیری و انهدام و نیز استفاده از ظرفیت جنگ الکترونیک است.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: این رزمایش با سایر تمرین‌های سال‌های گذشته متفاوت است و موشک‌ها، سامانه‌ها، مهمات و آموزش‌های تئوریکی که در این رزمایش تمرین می‌شود بر اساس تهدیدات روز به روز رسانی شده است.

انتهای پیام/ز

رزمایش نیروهای پدافند هوایی فردا آغاز می شود

برچسب ها: ارتش ، نیروهای مسلح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.