جانشین پلیس راه گیلان خبر داد:

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده‌های گیلان/ مصدوم شدن ۱۷ نفر بر اثر تصادف

جانشین پلیس راه گیلان گفت: در جاده‌های گیلان به مدت ۲ روز محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ سرهنگ جابر صفاری جانشین پلیس راه گیلان گفت: با توجه به تعطیلات پیش رو روز‌های سه شنبه و جمعه در محور‌های رشت- قزوین و آستارا- اردبیل و بالعکس محدودیت ترافیک داریم.

وی همچنین از مجروح شدن ۱۷ نفر بر اثر تصادف در جاده‌های گیلان خبر داد و افزود: در شبانه روز گذشته بر اثر وقوع ۱۵ تصادف جرحی در جاده‌های گیلان ۱۷ نفر مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

جانشین پلیس راه گیلان گفت: تخطی از سرعت مطمئنه، عدم رعایت حق تقدم و عدم توجه به جلو عامل تصادف‌های ۲۴ ساعت گذشته جاده‌های برون شهری گیلان بوده است.

سرهنگ جابر صفاری با بیان اینکه محور پونل به خلخال همچنان مسدود است افزود: تلاش برای بازگشایی این محور ادامه دارد و رانندگان تا آن زمان می‌توانند از مسیر جایگزین اسالم به خلخال تردد کنند.

وی با اشاره به اینکه در شبانه روز گذشته خوشبختانه تصادف منجر به مرگ در جاده‌های گیلان رخ نداده است گفت: وضعیت ترافیکی در محور‌های اصلی گیلان عادی و روان است و تردد با سهولت انجام می‌شود.

جانشین پلیس راه گیلان به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش باران و احتمال بارش برف در محور‌های کوهستانی استان نیز اشاره کرد و افزود: رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کنند و برای جلوگیری از سوانح رانندگی بیش از پیش قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

سرهنگ جابر صفاری همچنین از رانندگان و گردشگران خواست از سفر‌های غیر ضروری در محور‌های کوهستانی استان پرهیز کنند و در صورت تردد در این محور‌ها حتما به وسایل گرمایشی مجهز باشند.

وی تصریح کرد: شهروندان می‌توانند برای اطلاع از وضعیت راه‌های گیلان با شماره ۱۴۱ و یا ۳۳۳۱۱۱۱۱ تماس گیرند.

انتهای پیام/م. ع

محدودیت ترافیکی در جاده‌های گیلان اعمال می‌شود

برچسب ها: وضعیت راه ها ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.