ارائه خدمات درمانی اورژانس لرستان به بیش از ۱۵۰۰ زائر اربعین

رئیس سازمان اورژانس لرستان گفت: اورژانس لرستان در مدت حضور در مسیر راهپیمایی اربعین به بیش از هزار و ۵۴۶ نفر خدمات فوریت‌های پزشکی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛حسینعلی رفایی ،رئیس سازمان اورژانس لرستان گفت: اورژانس لرستان در مدت حضور در مسیر راهپیمایی اربعین به بیش از هزار و ۵۴۶ نفر خدمات فوریت‌های پزشکی ارائه کرد.

حسینعلی رفایی اظهار داشت: تیم اعزامی اورژانس لرستان برای پوشش امداد سلامت زائران اربعین در مدت حضور در مسیر راهپیمایی اربعین به بیش از هزار و ۵۴۶ نفر خدمات فوریت‌های پزشکی ارائه کرد.

وی افزود: تیم اعزامی اربعین از سوی اورژانس پیش بیمارستانی لرستان از ۲۴ مهر ماه تا ۱۱ آبان به هزار و ۵۴۶ نفر از زائران اربعین خدمات فوریت‌های پزشکی ارائه کرد که از مجموع این افراد، هزار و ۵۱۶ نفر با تلاش پرسنل اورژانس به صورت سرپایی درمان و ۳۰ نفر پس از دریافت خدمات درمانی اولیه به بیمارستان‌های خوزستان منتقل شدند.

رئیس سازمان اورژانس لرستان عنوان کرد: در ایام مذکور یک مورد زایمان موفق توسط تکنسین‌های اورژانس شهرستان کوهدشت مستقر در مسیر شهر ابوحمیظه در داخل آمبولانس کوهدشت انجام گرفت و مادر و نوزاد پس از دریافت خدمات درمانی مناسب اولیه به بیمارستان شهدای نفت سوسنگرد منتقل شد.

وی بیان کرد: تیم‌های اعزامی اورژانس پیش بیمارستانی استان ۲۴ مهر ماه امسال با ۶ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک خودرو پشتیبانی، یک خودرو فرماندهی و ۲۰ نفر از تکنسین‌های دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بدرقه ریاست دانشگاه علوم پزشکی، معاونت درمان و معاونت توسعه و پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی و سایر مسئولان عازم مرز چذابه در استان خوزستان و در مسیر شهر‌های بستان، سوسنگرد، کوت، ابوحمیظه، دهلاویه و پایانه مرزی چذابه مستقر شدند.

رفایی با بیان اینکه در مسیر‌های منتهی به استان و موکب‌ها نیز ۸۹۰ مورد خدمت درمانی توسط پرسنل اورژانس انجام گرفت گفت: در ایام اربعین در سطح استان ۳۶ نفر حوادث ترافیکی و ۴ نفر حوادث غیر ترافیکی داشتیم که به بیمارستان منتقل شدند.

انتهای پیام/ب

 

اورژانس لرستان به بیش از ۱۵۰۰ زائر اربعین خدمات درمانی ارائه کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار