مدیر امور منابع آب مشگین شهر خبر داد؛

توقیف یک دستگاه حفاری غیر مجاز در شهرستان مشگین شهر

مدیر امور منابع آب شهرستان مشگین شهر گفت: یک دستگاه حفاری غیر مجاز در شهرستان مشگین شهر توقیف شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،قیصر جیره، مدیر امور منابع آب شهرستان مشگین شهر افزود: گروه های گشت و بازرسی شهرستان مشگین شهر با همکاری نیروی انتظامی این شهرستان یک دستگاه حفاری غیر مجاز را حین حفاری یک حلقه چاه نیمه عمیق لوله ای توقیف و جهت رسیدگی قانونی به مراجع قضایی معرفی کردند.

وی اضافه کرد: دستگاه حفاری توقیف شده از نوع تراکتوری است که در بخش قصابه از توابع شهرستان مشگین شهر جهت حفر چاه غیر مجاز بکارگیری شده بود که ضمن توقیف و جمع آوری اداوت، برابر تبصره 4 ماده واحده قانون تعیین و تکلیف چاه های فاقد پروانه به پارکینگ نیروی انتظامی انتقال یافت و همچنین چاه در حال حفر نیز پر و مسدود گردید.

مدیر امور منابع آب شهرستان مشگین شهر با اشاره به دستگاه حفاری غیر مجاز گفت: دستگاه حفاری غیر مجاز برابر دستور مقام قضایی اسقاط و اضمحلال شد.

جیره اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 37 حلقه چاه غیر مجاز شناسایی و به دلیل فقدان پروانه حفر، پر و مسلوب المنفعه شده است.

وی ادامه داد: دستگاه های حفاری چاه که فاقد مجوز صلاحیت حفاری و برگ تردد از شرکت آب منطقه ای هستند مجاز به حفر چاه و نقل و انتقال دستگاه حفاری نمی باشند و صاحبان این گونه دستگاه ها موظفند به شرکت های منطقه ای مراجعه و نسبت به دریافت مجوزهای مذکور اقدام نمایند.   

انتهای پیام/ح

شناسایی 37 حلقه چاه غیر مجاز در مشگین شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.