امضای تفاهم نامه همکاری با اداره صنعت، معدن و تجارت مراغه

تفاهم نامه همکاری فی مابین منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی و اداره صنعت، معدن و تجارت و خانه صنعت و معدن مراغه به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ مقدم جانشین مدیر منطقه ویژه علم وفناوری ربع رشیدی با اشاره به اهداف انعقاد این تفاهم نامه گفت: هدف از این تفاهم‌نامه توسعه پایدار صنعت و جایگاه آن در شهرستان ویژه مراغه، ایجاد همکاری متقابل درزمینه‌های علمی- پژوهشی و همکاری در رشد و توسعه صنایع و بهبود فضای کسب و کار، حمایت از کسب و کارهای نوپا و تلاش در جهت ایجاد بستر اشتغال پایدار جوانان و نیز استفاده از پتانسیل شرکت های دانش بنیان در صنایع و تشویق صنایع به ورود و حمایت از اقتصاد دانش بنیان، با درنظرگرفتن کلیه منابع و امکانات طرفین اعم از فنی، تولیدی، نیروی انسانی و اطلاعات، ‌تجربه و تخصص آنان خواهد بود.

وی ادامه داد: این تفاهم نامه در موضوعات مشاوره فکری و تخصصی به صنایع شهرستان و منطقه و کمک به استقرار صنایع جدید و هایتک، راه اندازی خانه استارت آپ و مرکز نخبگان مراغه، بهره‌مند شدن طرفین از امکانات یکدیگر از قبیل توان فکری، تجربی، پژوهشی، آزمایشگاهی، کارگاهی، کتابخانه‌ای، ارتباطات بین‌المللی و داده های قابل استفاده در پژوهش و تحقیق، انتقال تکنولوژی و بومی سازی نیازهای طرفین، حمایت از ایده های نو و تاسیس شرکت های دانش بنیان در حوزه های مرتبط، بکارگیری توان مجموعه های فناور مرکز رشد و یا معرفی شدگان جهت رفع نیازهای طرفین و... منعقد شده است.

ششمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی RINOTEX۲۰۱۸ از ۱۰ تا ۱۴ آبان ماه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل نمایشگاه بین المللی تبریز برای بازدید علاقمندان دایر است.

 

انتهای پیام/ش

ششمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی RINOTEX۲۰۱۸  درتبریز

برچسب ها: صنعت ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار