در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

کتاب های جدید حسن بیگی به بازار آمد

ابراهیم حسن بیگی نویسنده گفت: کتاب‌های جدیدم را که به تازگی منتشر شده در حوزه ادبیات کودک نوشتم.

کتاب های جدید حسن بیگی به بازار آمدابراهیم حسن بیگی نویسنده در گفتگو با خبرنگارحوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛در خصوص کتاب جدیدش گفت: کتاب‌های جدیدم را که به تازگی منتشر شده در حوزه ادبیات کودک نوشتم.

وی با تاکید بر اینکه یکی از آنها مجموعه دوازده جلدی داستان‌های پیامبران است، گفت:قصه ۱۲ پیامبر را که نامشان در قرآن آمده است در کتابم آورده ام و در انتشارات جمکران منتشر شد.

این نویسنده با بیان اینکه مجموعه ۱۰ جلدی دیگری به نام «ماجرا‌های اشکان و اشکانه» را به تازگی منتشر کرده ام، گفت: هرجلد از این مجموعه ۱۰ جلدی یک عنوان مجزا دارد که تحت عنوان کلی «اشکان و اشکانه» منتشر شده است.

وی در ادامه گفت: کتاب «اشکان و اشکانه» درباره سبک زندگی ایرانی اسلامی است و در هر جلد آن به یک توصیه‌ای که خدا در قرآن به بنده هایش می‌کند، اشاره کرده ام.

حسن بیگی با اشاره به چگونگی استفاده از توصیه‌های قرآنی در کتاب «اشکان و اشکانه» بیان کرد: به عنوان مثال خداوند در قرآن می‌گوید به والدین خود احسان کنید که من با استفاده از مفهوم آیه داستان «اشکان و اشکانه» را نوشته ام، اما به طور مستقیم به آیه اشاره‌ای نمی‌کنم و انتشارات به نشر وابسته به آستان قدس رضوی کار انتشار کتاب را برعهده داشت.

انتهای پیام/

تازه ترین اخبار از کتاب های جدید حسن بیگی

برچسب ها: ادبیات ، بازار نشر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.