اعلام برنامه‌های دهه وقف در استان بوشهر

برنامه‌های گرامیداشت دهه وقف از فردا در استان بوشهر آغاز می‌شود.

اعلام برنامه‌های دهه وقف در استان بوشهرمدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، گفت: در این دهه برنامه‌های مختلفی از جمله مراسم ویژه سالروز شهادت پیامبر گرامی اسلام (ص)، امام حسن مجتبی و امام رضا (علیهما السلام) در بقاع متبرک داریم که در برخی شهر‌ها همراه با پیاده روی زائران به سمت بقعه امامزادگان خواهد بود.

حجت الاسلام اسماعیل پور، غبارروبی قبور شهدا را یکی دیگر از برنامه‌های دهه وقف عنوان کرد و افزود: در این دهه از یاوران وقف شامل اصحاب رسانه، واقفان و خادمان بقاع متبرک قدردانی خواهد شد.

وی بیان کرد: همچنین به مناسبت روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه نشست‌های هم اندیشی با دانشگاهیان برگزار خواهیم کرد و همزمان با ۲۴ آبان روز کتاب و کتابخوانی، با همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر، مسابقه کتابخوانی برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر تصریح کرد: جمعه این هفته نیز مسوولان این اداره کل در برنامه‌ای با عنوان «شوق تکریم» از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه در مصلای جمعه بوشهر حضور می‌یابند و پاسخگوی پرسش‌های مردم در زمینه وقف خواهند بود.

حجت الاسلام اسماعیل پور به این نکته نیز اشاره کرد که در ابتدای سال تحصیلی جدید، به دو هزار و ۵۰۰ دانش آموز نوشت افزاراهدا شد.

از ۲۷ صفر تا ۷ ربیع الاول دهه وقف نام گذاری شده است.

انتهای پیام/ک

برنامه‌های دهه وقف از فردا آغاز می‌شود

برچسب ها: برنامه ، دهه وقف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.