کشف یک تن و 248 کیلوگرم مواد مخدر در جنوب شرق کشور

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و 248 کیلو مواد مخدر در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ خبر داد.

کشف یک تن و 248 کیلوگرم مواد مخدر در جنوب شرق کشورسردار محمد قنبری  در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان  گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تردد قاچاقچیان با 2 دستگاه خودرو ۴۰۵ در محور نیکشهر به فنوج مأموران پلیس برای بررسی بیشتر موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند که باکنترل نامحسوس محور مذکور ، خودروهای مورد نظر را شناسایی کردند.

این مقام عالی انتظامی تصریح کرد: قاچاقچیان به محض مشاهده ماموران با تیراندازی به سمت آن ها اقدام به فرار کردند که پس از حدود یک ساعت تعقیب و گریز و درگیری مسلحانه، قاچاقچیان که عرصه را برخود تنگ دیدند با برجای گذاشتن خودروها با استفاده از تاریکی هوا و کوهستانی بودن منطقه اقدام به فرار کردند.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: ماموران پس از پاک سازی منطقه در بازرسی از خودروها، موفق به کشف یک تن و 68 کیلو تریاک، ۱۷۰ کیلو حشیش و ۱۰ کیلوگرم سایر مواد مخدر شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری قاچاقچیان متواری همچنان ادامه دارد، افزود: نیروی انتظامی استان به هیچ وجه اجازه نخواهد داد قاچاقچیان به اهداف شوم خود دست یابند و با آنان به شدت برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/س

کشف حشیش در جنوب شرق سیستان و بلوچستان

 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار