آیفون‌های ۲۰۱۹ با Face ID بهتر تولید می‌شوند

آیفون‌های ساخت شرکت اپل در سال ۲۰۱۹ با سنسور تشخیص چهره (Face ID) ارتقا یافته تولید خواهند شد.

آیفون‌های 2019 با Face ID بهتر تولید خواهند شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گزارش‌ها و آنالیزهای جدید از محصولات اپل نشان می‌دهد که آیفون‌های 2019 اپل قرار است با سنسور تشخیص چهره (Face ID) ارتقا یافته در کنار دوربین‌های خود تولید خواهند شد. این گزارش‌ها نشان می‌دهد اپل از یک سنسور جدید استفاده خواهد کرد. این سنسور به صورت بهتری به صورت شخص کاربر نوردهی می‌کند تا اثرات نور محیط را کاهش دهد و کاربری Face ID را بهبود ببخشد.

گزارش‌های جدید همچنین نشان می‌دهد که اپل ممکن است سیستم حسی جدید با دوربین سه بعدی خود معرفی خواهد کرد که احتمالا با آیپدهای 2019 و 2020 و به احتمال زیاد با آیفون‌های 2020 معرفی خواهد شد. نام این سنسور Time of Flight خواهد بود که زمانی را که یک نور را که بین دوربین و چهره کاربر حرکت می‌کند، اندازه می‌گیرد و می‌تواند برای گرفتن عکس‌های سه بعدی مورد استفاده قرار گیرد. این سیستم همچنین می‌تواند برای واقعیت افزوده یا بهبود کیفیت عکس‌ها استفاده شود. این تصاویر توسط Apple Pencil مورد ویرایش قرار خواهند گرفت.

Face ID سال گذشته همراه با iPhone X معرفی شد. این سنسور بیش از 30هزار نقطه پرتو فروسرخ را مورد استفاده قرار می‌دهد تا نقش چهره کاربر را بکشد. همانطور که می‌دانید، در حالی که این سیستم در تاریکی به خوبی کار می‌کند، در شرایط نورانی در هم پیچیده و روشنایی بیشتر عمل خوبی از خود نشان نمی‌دهد. داشتن یک سیستم که به نادیده گرفته شدن نور اضافی در محیط کمک می‌کند، کاربری این سیستم را برای کاربران بهتر خواهد کرد.


بیشتر بخوانید: مدل‌های ۵G آیفون در سال ۲۰۲۰ تولید می‌شود


انتهای پیام/

سیستم تشخیص چهره آیفون‌های 2019 ارتقا خواهند یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار