وضعیت فعلی دفاتر مسافرتی به روایت رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی

حرمت‌الله رفیعی گفت: آژانس‌های مسافرتی هم‌اکنون در شرایط مناسبی فعالیت نمی‌کنند البته اخیرا به برخی از مشکلات آن‌ها رسیدگی شده است.

حرمت‌الله رفیعی، رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی در خصوص وضعیت فعلی دفاتر مسافرتی به خبرنگار حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛گفت:اگرچه آژانس‌های مسافرتی هم‌اکنون در شرایط مناسبی فعالیت نمی‌کنند، اما باید گفت: به دنبال ارائه درخواست‌های خودتعلیقی برخی از آژانس‌های مسافرتی، بلافاصله جلسه‌ای را با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار کردیم و مطالبات مسئولان دفاتر مسافرتی را به رئیس سازمان هواپیمایی کشوری منتقل کردیم تا گامی در جهت بهبود وضعیت آژانس‌های مسافرتی برداشته شود؛ و آن‌ها نیز تا جایی که می‌توانستند به وضعیت آژانس‌های مسافرتی رسیدگی کردند.

وی تصریح کرد: بخش دیگری از مشکلات دفاتر مسافرتی نیز هم‌اکنون در حال پیگیری است البته امیدواریم با اجرای پیشنهاد‌های ما شرایط برای فعالیت این دفاتر مناسب‌تر شود. ما در انتظار مشخص شدن شرایط ارزی کشور هستیم تا با توجه به آن تمهیدات لازم برای رسیدگی هر چه بیشتر به وضعیت فعالیت دفاتر مسافرتی را انجام بدهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار