امسال لیگ فوتسال بانوان خیلی پویا است

سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی نوگفت : خوشبختانه لیگ امسال خیلی پویا است چرا که همه تیم ها بازیکنان خوبی جذب کرده اند و هیچ بازی قابل پیش بینی نیست.

شهناز یاری سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی نو در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در رابطه با شرایط تیم فوتسال نامی نو بعد از بازی با پالایش نفت آبادان اظهار کرد : بازی مهم و حساسی بود چون تیم آبادان هم نسبت به نیم فصل اول تغییراتی را داشت و چند ملی پوش در این تیم بازی می کند ؛ تیم شرایط خیلی خوبی دارد ، بازیکنان را آماده بازی برابر شهرداری رشت می کنیم و روز شنبه ۱۹ آبان ماه از ساعت ۱۱ صبح در سالن ۲۵ آبان نقش جهان به مصاف این تیم می رویم.

وی افزود : امسال لیگ برتر به طریقی پیش می رود که هیچ حریفی را نمی توان دست کم گرفت و دلیل آن این است که بازیکنان خوب در همه تیم ها پخش شده اند. بر خلاف سال های گذشته که همیشه سه تیم راهشان از بقیه تیم ها جدا بود، خوشبختانه لیگ امسال خیلی پویا است و هیچ بازی قابل پیش بینی نیست.

سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی نو تصریح کرد: تیم شهرداری رشت یک بر صفر به تیم حفاری که بدون باخت در صدر جدول است بازی را واگذار کرده ، بنابراین هیچ حریف راحتی وجود ندارد چرا که همه تیم ها بازیکنان خوبی جذب کرده اند و تیم ما هم به فکر سه امتیاز بازی بعدی است.

یاری با بیان اینکه امسال مرحله حذفی در لیگ داریم تاکید کرد : امسال تیم چهارم هم شانس قهرمانی دارد ، اصلا مهم نیست پایان نیم فصل دوم چه مقامی را بدست می آوریم اما مهم این است که جزو چهار تیم اول باشیم. امسال اولین بار مرحله حذفی داریم و بانوان لیگ فوتسال تجربه جدیدی را بدست می آورند که این موضوع کمک بزرگی به لیگ است. 

وی با اشاره به این موضوع که به حمایت خانواده فوتسال اصفهان نیاز داریم ، تصریح کرد : اصفهان یکی از کلانشهر های ایران است و مسئولان متعهدی دارد پس انتظار داریم که از نظر مالی ، معنوی و حضور در سالن مسابقه برای روحیه دادن به تیم ، ما را حمایت کنند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی نو ادامه داد: اصفهان با وجود اینکه ظرفیت خیلی بالایی دارد ولی بازیکن های خوب آن در شهر های دیگر بازی می کنند و هیچ وقت تیم فوتسال خوبی در بخش بانوان نداشته است ؛ فکر می کنم اگر حمایت خوبی از تیم نامی نو شود  در آینده شاید اصفهان بتواند مهد فوتسال و یکی از مدعیان قهرمانی در کشور باشد.

یاری در خصوص تغییرات ایجاد شده از زمانی که تیم زیر نظر باشگاه نامی نو رفته است ، اظهار کرد : با حضور علی طاهری به عنوان مدیر عامل باشگاه نامی نو فکر می کنم که تا حدود زیادی مشکلات ما حل شده است و او تلاش می کند که تیم را در شرایط آرمانی نگه دارد تا نتیجه خوبی کسب کنیم.

وی اضافه کرد : انتظار دارم تیمم حمایت شود ، امیدوارم در بازی آینده خانواده فوتسال و علاقه مندان به سالن ۲۵ آبان بیایند و از نزدیک بازی نامی نو با شهرداری رشت را که یک بازی بسیار خوبی خواهدبود ، تماشا کنند.

انتهای پیام/م

تیم فوتسال بانوان نامی نو هم شانس قهرمانی دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.